شناسه محصول:

قرص جوشان اپ فیز های هلث بسته 20 عددی

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: دارو سلامت فارمد
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: قرص جوشان
نحوه مصرف: روزانه 1 عدد
شرایط نگهداری: در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.
طعم: پرتقال, کولا
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
اکرم مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

خلاصه

قرص جوشان اپ فیز های هلث با تامین ترکیبی از ویتامین‌ها، پروتئین و زینک به بهبود بی اشتهایی، افزایش انرژی و تقویت کودکان کمک می‌نماید. این محصول با طعم دلپذیر کولا و تشابه به نوشابه بسیار زودتر مورد قبول کوکان قرار می‌گیرد.

توضیحات

قرص جوشان اپ فیز های هلث

قرص جوشان اپ فیز یک مکمل مولتی ویتامین و املاح است که می‌تواند برای بهبود اشتها، سطح انرژی و افزایش رشد کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

کودکان نیاز به دریافت مواد مغذی و کالری کافی برای رشد جسمی و ذهنی خود دارند. با این حال، برخی از کودکان در سنین رشد به دلایل مختلف از جمله بی‌اشتهایی، قادر به دریافت کافی غذایی نیستند. عدم وجود کمبود مواد مغذی و کالری در این سنین بسیار مهم است؛ زیرا نه تنها رشد جسمی و قدی فرد، بلکه بخش مهمی از رشد ذهنی و سیستم عصبی نیز در این مرحله رخ می‌دهد.

گاهی اوقات، بچه‌ها از مصرف غذا امتناع می‌کنند و یا برای رفع گرسنگی، به خوراکی‌های ناسالم روی می‌آورند. این شرایط باعث می‌شود کودک دچار کمبود مواد مغذی شده و در سنین بالاتر با مشکلاتی مواجه شود که ممکن است جبران‌ناپذیر باشند. بنابراین به والدین توصیه می‌شود این مسئله را جدی گرفته و در جهت بهبود آن اقدام کنند.

یکی از راهکارهایی که متخصصین تغذیه برای رفع بی‌اشتهایی کودکان توصیه می‌کنند، استفاده از مکمل‌های اشتها آور است. قرص جوشان اپ فیز یکی از این مکمل‌ها است که به طور اختصاصی برای بهبود اشتهای کودکان طراحی و تولید شده است.

از آن جایی که قرص جوشان اپ فیز کودکان با طعم‌های مختلف از جمله کولا تولید شده است، در بین عموم با نام قرص جوشان نوشابه ای نیز شناخته می‌شود.

ترکیبات قرص جوشان اپ فیز

قرص جوشان آپ فیز حاوی برخی مواد مغذی کمک کننده به بهبود اشتها و افزایش سطح انرژی کودکان است. درادامه ترکیبات موجود در اپ فیز را بررسی می‌کنیم.

– ویتامین B1: اپ فیز قرص جوشان حاوی ویتامین ب1 است. کمبود B1 می‌تواند باعث از بین رفتن اشتها شده و تمایل فرد به مصرف غذا را کاهش دهد. رفع کمبود این ویتامین به بازگشت اشتهای کودک کمک می‌کند.

– ویتامین B6: قرص جوشان app fizz حاوی ویتامین ب6 است. متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین وابسته به وجود مقادیر کافی از این ویتامین در بدن است. کمبود ویتامین B6 باعث اختلال در رشد و نمو مغز و سیستم عصبی می‌شود.

– ویتامین B12: یکی دیگر از ترکیبات قرص اپ فیز ویتامین ب12 است. کمبود این ویتامین با نقص رشد عصبی و مغز در ارتباط است. همچنین این ویتامین برای ساخت گلبول‌های قرمز سالم مورد نیاز است. به علاوه، کمبود ویتامین B12 می‌تواند باعث کاهش اشتهای کودک شود.

– آهن: یکی از مواد معدنی مورد نیاز برای رشد کودک، آهن است. کودکانی که دچار کمبود آهن باشند، ممکن است با کاهش اشتها روبه‌رو شوند. آپ فیز حاوی 5 میلی‌گرم آهن است و می‌تواند باعث بهبود اشتهای کودک شود.

– روی: قرص جوشان اپ فیز های هلث همچنین حاوی ماده معدنی روی (زینک) است. مقادیر کافی روی در بدن برای حفظ سلامت سیستم ایمنی و رشد و نمو ضروری است. در صورتی که کودک دچار کمبود روی باشد، قرص جوشان اپ فیز می‌تواند به بهبود اشتها و افزایش دریافت غذایی او کمک کند.

– ال-لیزین هیدروکلرید: یکی دیگر از ترکیبات مهم appfizz آمینواسید لیزین است. هنگامی که کودک دریافت غذایی کافی نداشته باشد، احتمال ایجاد کمبود بسیاری از ریزمغذی و درشت‌مغذی‌ها از جمله لیزین افزایش می‌یابد. از علائم کمبود لیزین می‌توان به کاهش اشتها، خستگی و عقب ماندگی رشد اشاره کرد. جوشان اپ فیز با دارا بودن مقادیری از ال-لیزین می‌تواند در بهبود اشتهای کودک کمک کننده باشد.

طعم قرص جوشان اپ فیز کودکان

طراحی قرص جوشان با طعم نوشابه باعث افزایش پذیرش و تحمل این مکمل توسط کودک شده است. همچنین به کودکانی که طعم نوشابه را دوست ندارند، توصیه می‌کنیم قرص جوشان اپ فیز پرتقالی را امتحان کنند.

ویژگی های قرص جوشان اپ فیز های هلث

  • قرص جوشان اپ فیز حاوی ویتامین های گروه B، ال لیزین، آهن و زینک برای تامین نیاز کودکان
  • قرص جوشان اپ فیز موثر در بهبود بی اشتهایی و تقویت کودکان
  • اپ فیز موثر در بهبود رشد جسمی و تامین انرژی بدن
  • جلوگیری از بروز کم خونی مگالوبلاستیک ناشی از کمبود B12
  • قرص جوشان آپ فیز موثر در بهبود عملکرد سیستم عصبی

چطور مصرف کنیم

در کودکان بالای 2 سال، روزانه یک عدد قرص در یک لیوان آب حل و میل نمایید.

لطفا دقت کنید

  • در صورت نیاز به مصرف دوز بیشتر از مقدار توصیه شده حتما با پزشک مشورت نمایید.
  • این فرآورده مکمل تغذیه ای است و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان نمی باشد.

جدول ترکیبات قرص جوشان اپ فیز های هلث

عنوان مقدار نیاز روزانه
Vitamin B1 ( Thiamin )
5 mg
1000 %
Vitamin B6 ( Pyridoxine )
2.5 mg
500 %
Vitamin B12 ( Cyanocobalamin )
12.5 mcg
2500 %
Iron ( as Ferous Sulfate )
5 mg
71 %
Zinc ( as Zinc Citrate )
3 mg
100 %
L-Lysine (HCI)
150 mg

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

دارو سلامت فارمد

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

قرص جوشان

نحوه مصرف

روزانه 1 عدد

شرایط نگهداری

در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.

طعم

پرتقال, کولا

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

قرص جوشان اپ فیز های هلث بسته 20 عددی
قرص جوشان اپ فیز های هلث بسته 20 عددی
اکرم مقدم نژاد

موجود در انبار

- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.