قرص وازوگل گل دارو بسته 30 عددی

دسته: برند: گل دارو
ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: گل دارو
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: قرص
جنسیت مصرف کننده: زن, مرد
نحوه مصرف: 1 تا 2 عدد در روز
تعداد در بسته: 30
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
فهیمه مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

قرص وازوگل برگرفته از عصاره برگ زیتون بوده که با مکانیسم اتساع عروق و افزایش جریان ادرار به کنترل و کاهش فشار خون دربیماران مبتلا به پر فشاری خون کمک بسازیی می نماید

توضیحات

قرص وازوگل گل دارو

قرص وازوگل گل دارو محصولی مناسب برای پایین آوردن قند خون است. این قرص پایه گیاهی دارد و همین امر آن را به مکملی ارزشمند تبدیل کرده است. همچنین، می توان از قرص وازوگل به عنوان مکمل برای داروهای ضد فشار خون استفاده کرد. این قرص موجب افزایش ادرار می شود و با این روش سموم بدن را دفع می نماید. توصیه می شود روزانه 2 نوبت و هر نوبت 2 قرص قبل از غذا مصرف شود.

آثار فارماکولوژی قرص وازوگل گل دارو

در برگ و میوه زیتون چندین پلی فنول یافت می شود که از نظر بیولوژیکی فعال می باشند. مهمترین پلی فنول آن ماده ای است به نام الئوروپین که عامل اصلی خاصیت درمانی گیاه می باشد و بنابراین هر چقدر میزان الئوروپین یک فرآورده بیشتر باشد اثر درمانی آن قویتر است. الئوروپین در بدن متابولیزه شده تبدیل به اسید لینولئیک می گردد. اسید لینولئیک دارای اثر ضد میکروبی می باشد. به علت خواص بسیار سودمند برگ های زیتون، این گیاه از هزاران سال پیش در کشورهای مدیترانه ای به طور سنتی استفاده می شده است. چندین ترکیب فنولی در برگ و جوانه زیتون یافت شده است، مانند الئوروپین (گلوکوزید فنول) و فلاونوئیدها، الئوروپین یک آنتی اکسیدان طبیعی است. در مطالعات حاصل از کشت سلولی، شکل هیدرولیز الئورپبن و النولات کلسیم دارای خواص درمانی می باشند. این ترکیب برای گیاه خواران مناسب است. گزارش شده است که عصاره زیتون دارای اثر متسع کننده عروق است.

عصاره تام برگ زیتون دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و موجب مهار اکسیداسیون کلسترول LDL وکاهش پیشرفت تصلب شرائین می گردد. همچنین گزارش شده است که عصاره زیتون تراکم پلاکتی را مهار کرده و سنتز ترومبوکسان  را وقفه می دهد و در نتیجه از تجمع پلاکت ها و لخته شدن و انعقاد خون جلوگیری می کند. “با مهار آنزیم مبدل آنژیوتنسین (ACE)، تولید آنژیوتنسین ۲ که منقبض کننده عروق است را کاهش می دهد.” بنابراین فشار خون را کاهش می دهد که این اثر با مطالعات بالینی به اثبات رسیده است. به طور کلی اثر پائین آورنده فشار خون عصاره برگ زیتون مربوط به الئوروپین موجود در آن است.

این اثر از طریق افزایش تولید اکسید نیتریک در عروق به وجود می آید. بعد از سنجش های بیولوژیک معلوم شده است که یک بخش جدا شده بنام ۳،۴ دی هیدروکسی فنیل اتانول که از الئوروپین بدست می آید دارای اثر کاهنده فشار خون است. سایر متابولیت های الئوروپین و الئاسین قادر به مهار آنزیم تبدیل کننده آنژیوتنسین ۱ به ۲ می باشند. در پاتوژنزیز فشار خون بالا استرس های اکسیداتیو نقش مهمی ایفاء می نماید. براساس قدرت آنتی اکسیدانی الئوروپین که قویتر از ویتامین E,C است، پلی فنول های موجود در عصاره زیتون با خنثی سازی رادیکال های آزاد فشار خون را کاهش می دهد. از طرف دیگر با کاهش چربی های مضر خون از پیشرفت تصلب شرائین جلوگیری می نماید. در یک تجربه بالینی بیماران فشار خونی که قبلاً دارو دریافت نکرده بودند و بیمارانی که تحت درمان با داروهای ضد فشار خون بوده اند با قطع مصرف داروهایشان به مدت ۱۵ روز در مطالعه قرارداده شدند و بیماران ابتدا کپسول های پلاسپو دریافت نموده، پس از قطع درمان پلاسبو،۲ کپسول محتوی ۴۰۰ میلی گرم عصاره زیتون تجویز شد. در تمام بیماران، فشار خون به طور قابل ملاحظه ای پایین آمد.

اثر ضد فشار خون عصاره زیتون در حیوانات آزمایشگاهی مانند موش صحرایی نیز به اثبات رسیده است. قدرت انهدام رادیکال های آزاد توسط ترکیبات فنولی موجود در برگ زیتون مورد بررسی قرار گرفته است. فلاونوئیدهای موجود در برگ زیتون مانند گروه های ۳- هیدروکسیل قادر به نابود ساختن رادیکل های آزاد هستند و هر چقدر تعداد گروه های هیدروکسیل در مولکول افزوده شود قدرت منهدم کننده ای زیادتر می شود.

ویژگی های قرص وازوگل گل دارو

  • وازوگل، مکمل گیاهی حاوی عصاره خشک برگ زیتون
  • وازوگل، کمک به کاهش فشار خون به خصوص در افراد مبتلا به فشار خون متوسط
  • قرص وازوگل، دارای قدرت آنتی اکسیدانی بالا به علت وجود پلی فنول‌های موجود در عصاره برگ زیتون
  • موثر در کاهش بروز و پیشرفت تصلب شرائین از طریق کاهش اکسیداسیون LDL و کاهش تجمع پلاکتی در عروق
  • کمک به کاهش قند خون در افراد دیابتی به واسطه افزایش حساسیت به انسولین
  • قرص برگ زیتون، مفید در بهبود پروفایل لیپیدی

چطور مصرف کنیم

در شبانه روز 1 تا 2 قرص با غذا میل شود.

لطفا دقت کنید

  • مصرف این دارو در بیماران مبتلا به سنگ های صفراوی مجاز نمی باشد.
  • مصرف کنندگان داروهای ضد انعقاد خون با پزشک مشورت نمایند.
  • بیماران دیابتی و تحت درمان با داروهای ضد دیابت و همچنین بیمارانی که داروهای ضد انعقاد مصرف می نمایند، این دارو را بایستی با احتیاط مصرف کنند.
  • مصرف این دارو در بیماران مبتلا به سنگ های صفراوی، منجر به اسپاسم مجاری می شود. بنابراین از مصرف آن در این موارد بایستی خودداری شود.

جدول ترکیبات قرص وازوگل گل دارو

عنوان مقدار نیاز روزانه
Olive Extract
580mg
  • نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • g = گرم  / mg = میلی‎گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

گل دارو

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

قرص

جنسیت مصرف کننده

زن, مرد

نحوه مصرف

1 تا 2 عدد در روز

تعداد در بسته

30

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

قرص وازوگل گل دارو بسته 30 عددی
قرص وازوگل گل دارو بسته 30 عددی
فهیمه مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.