ماسک مو تقویت کننده بیوتی کر بیرون حمام ۲۰۰ میلی لیتری

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: افرا زیبای قشم
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: ماسک مو
جنسیت مصرف کننده: زن, مرد
نحوه مصرف: ساقه و نوک موها را به مقداری از ماسک مو آغشته کنید و به آرامی ماساژ دهید. (بدون نیاز به آبکشی)
شرایط نگهداری: در دمای اتاق و به دور از دسترس اطفال و نور مستقیم نگهداری شود.
حجم: 200 میلی لیتر
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
الهام مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

ماسک تقویت کننده مو بیرون از حمام بیوتی کر 200 میل یک ماسک موی سرشار از روغن آرگان و عصاره آلوورا و انار است که سبب تقویت مو شده و نیازی به آبکشی ندارد.

توضیحات

ماسک مو تقویت کننده بیوتی کر بیرون حمام

ماسک مو تقویت کننده بیوتی کر، مناسب موهای خشک و آسیب دیده برای ترمیم و رطوبت رسانی به این نوع موهاست که قابل استفاده خارج از حمام و بدون نیاز به آبکشی می‌باشد. این محصول با داشتن عصاره های گیاهی موثر در تقویت ریشه موها از طریق افزایش خون رسانی به کف سر و تامین رطوبت مورد نیاز موها، موثر است، موها را ضخیم و مستحکم نموده و درخشندگی و نرمی به موها می‌بخشد.

ترکیبات موثر ماسک مو تقویت کننده بیوتی کر بیرون حمام

روغن آرگان:

روغن آرگان به دلیل داشتن مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب و ویتامین E، برای رطوبت رسانی و ترمیم پوست و موهای خشک و آسیب دیده از عواملی مختلفی از جمله رنگ مو، مفید است. آرگان محافظ خوبی برای موهاست و به خنثی سازی آسیب مو کمک می کند و همچنین رطوبت مورد نیاز برای جلوگیری از آسیب و شکنندگی در آینده را فراهم می کند. روغن آرگان با مرطوب سازی ملایم پوست سر به مبارزه با شوره سر کمک می کند. همچنین ضد وزی و مناسب برای رفع موخوره است و باعث درخشش و براق شدن موها می شود. این ترکیب به افزایش قابلیت ارتجاعی مو و بازگرداندن مداوم براقیت به موها کمک می کند.

روغن آرگان هم از درون بدن و هم از بیرون بدن به شکل موضعی می‌تواند کارکرد خوبی داشته باشد و بعنوان یک آبرسان قوی بوده که به موها درخشندگی و شادابی می‌دهد. این روغن آرگان به کاهش التهاب کمک می کند و می تواند استرس اکسیداتیو ناشی از شوره سر، عدم ترازمندی بین رادیکال‌های آزاد و آنتی اکسیدان‌ها را در بدن کاهش دهد. روغن آرگان ضخامت موهارا افزایش می‌دهد.

روغن جوجوبا:

جوجوبا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که مو را تغذیه می کند، از جمله ویتامین سی C، ویتامین بی B، ویتامین ای E، مس و … آبرسانی موها یکی از مهم ترین خواص روغن جوجوبا برای مو است. این ماده غنی از مواد مغذی است و از طریق نفوذ به فیبرهای مو، خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد و از موها به خوبی محافظت می کند. برای رطوبت رسانی عمقی، رفع خشکی و وزی مو می‌توانید از محصولات مراقبت از مو مانند شامپو و یا ماسک مو حاوی روغن جوجوبا استفاده کنید.

یکی دیگر از فواید جوجوبا برای سلامت مو، ترمیم آسیب دیدگی تارهای مو در اثر حرارت و حالت دادن است. جوجوبا منافذ کوتیکول مو را پر کرده و مانع از ایجاد موخوره می شود. همچنین روغن جوجوبا خواص آرامش‌بخش دارد و نرمی و تازگی به موها می‌بخشد. عده ای معتقدند؛ افزایش رشد مو و رویش مجدد موهای ریخته شده بهترین فایده روغن جوجوبا برای مو است. این روغن به رشد مجدد موهای افرادی که در معرض طاسی هستند نیز کمک می کند.

پروتئین کراتین:

درمان‌های پروتئینی می توانند به بازسازی ساختار کلی مو کمک کنند. کراتین به محافظت از مو در برابر آسیب های ساختاری کمک می کند و درخشندگی، صافی و سلامت مو را افزایش می دهد. افزودن کراتین به برنامه روزانه مراقبت از مو، موخوره را از بین می‌برد، حالت‌دهی را افزایش می‌دهد، آسیب‌دیدگی را بازسازی می‌کند و موها را به‌طور چشمگیری نرم‌تر و درخشش باورنکردنی می‌دهد. پروتئین‌ کراتین موها را سالم و بازسازی می‌کند، آن‌ها را مستحکم ساخته و از آسیب بیشتر بدان‌ها جلوگیری می‌کند.

عصاره انار:

این ماسک مو حای عصاره ی میوه ارزشمند انار است. انار دارای خواص فوق العاده ای برای مو می باشد. از پوست این میوه برای درمان ریزش مو، خارش و شوره سر استفاده می شود. روغن هسته انار محافظ موها در برابر انواع آلودگی های محیطی بوده و موها را رفرش، نرم و شفاف می کند. این ماده همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین سی است که در تقویت فولیکول ها و رشد موها بسیار موثر است و همچنین مقادیر زیادی اسید فولیک و آهن دارد.

عصاره انار در ترکیبات این فرآورده موجب کمک به ماندگاری و درخشندگی بیشتر رنگ موها شده، به علاوه باعث تغذیه رسانی و ترمیم ساقه موهای خشک و آسیب دیده می‌شود و از گره خوردگی در مو نیز جلوگیری می کند. به طور کلی، وجود عصاره ی انار، کراتین و سایر مواد موثر در این ماسک مو برای تقویت و تغذیه مو بدون ایجاد حالت چربی، ایجاد درخشندگی و شفافیت طبیعی در موها می باشد و با ثابت نگه داشتن رنگ مو از مات و کدر شدن آن نیز جلوگیری می کند.

عصاره آلوئه ورا:

آلوئه‌ورا نیز تغذیه کننده و تقویت کننده مو و موثر در رفع التهاب و خارش پوست سر است.

ویژگی های ماسک مو تقویت کننده بیوتی کر بیرون حمام

  • ترمیم موهای آسیب دیده
  • باز گرداندن درخشش و نرمی به موها
  • تامین رطوبت مورد نیاز موها
  • تقویت ریشه موها با بهبود گردش خون در کف سر
  • همراه با کاهش علائم التهاب
  • کمک به ضخیم کردن موها و استحکام آن
  • حاوی روغن آرگان و عصاره آلوئه ورا و انار

چطور مصرف کنیم

ساقه و نوک موها را به مقداری از ماسک مو آغشته کنید و به آرامی ماساژ دهید. (بدون نیاز به آبکشی)

لطفا دقت کنید

از تماس مستقیم با چشم ها اجتناب گردد.

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

افرا زیبای قشم

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

ماسک مو

جنسیت مصرف کننده

زن, مرد

نحوه مصرف

ساقه و نوک موها را به مقداری از ماسک مو آغشته کنید و به آرامی ماساژ دهید. (بدون نیاز به آبکشی)

شرایط نگهداری

در دمای اتاق و به دور از دسترس اطفال و نور مستقیم نگهداری شود.

حجم

200 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ماسک مو تقویت کننده بیوتی کر بیرون حمام ۲۰۰ میلی لیتری
ماسک مو تقویت کننده بیوتی کر بیرون حمام ۲۰۰ میلی لیتری
الهام مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.