پودر بیبی میل کارن ۳۰۰ گرمی

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: کارن
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: پودر خوراکی
نحوه مصرف: 1 تا 4 سال: سه بار در روز، هربار 1 پیمانه در 50 میلی لیتر, 5 تا 8 سال: سه بار در روز، هربار 1.5 پیمانه در 75 میلی لیتر, 9 تا 12 سال: سه بار در روز، هربار 2 پیمانه در نصف لیوان آب یا شیر یا آبمیوه
شرایط نگهداری: در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.
وزن: 300 گرم
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
اکرم مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

بیبی میل کارن، غذای کمکی کودکان ۱ تا ۱۲ سال استکه ضمن تامین انرژی بدن، موجب تقویت سیستم ایمنی، افزایش جذب کلسیم و بهبود عملکرد گوارشی کودک می‌شود. این مکمل غذایی شامل انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن کودک بوده و از پروتئین آب پنیر و شیر تهیه شده است.

توضیحات

پودر بیبی میل کارن

بیبی میل کارن دارای فرمولاسیونی مغذی است که هم به عنوان غذای کامل و هم غذای کمکی نیازهای تغذیه ای کودک شما را تامین می‌کند. بیبی میل کارن با هدف بهبود عادات غذایی نامنظم و رسیدن به رشد مطلوب و حفظ آن در محدوده طبیعی مطابق با منحنی رشد تامین کننده نیازهای تغذیه‌ای کودک شما است اگر کودک شما بی اشتهاست و از گروهای غذایی مختلف (به ویژه گوشت، لبنیات، سبزی و میوه) به مقدار کافی دریافت نمی‌کند و یا دچار تاخیر رشد (کم وزنی) است، می‌توانید بیبی میل را به عنوان یک نوشیدنی خوش طعم و مغذی بعد از وعده غذایی و یا یک میان وعده کامل به کودک خود بدهید. مصرف بیبی میل کارن به همراه رژیم غذایی متعادل می‌تواند در افزایش رشد وزنی کودک موثر واقع شود.

ویتامین ها و مواد معدنی بیبی میل karen

کودک برای رشد نیاز به انواع ویتامین و مواد معدنی دارد، تامین تمامی نیازهای کودک از طریق وعده های غذایی امکان پذیر نیست، بنابراین مصرف مکمل های غذایی در این دوران توصیه می شود، بیبی میل کارن حاوی بیوتین، پانتونیک اسید، فولیک اسید، فسفر، کلسیم، زینک، ویتامین A، سلنیوم، ویتامین D، ویتامین E، مس، ویتامین C، ویتامین B۱، منیزیم، ویتامین B۲، ویتامین B۶، ویتامین B۱۲، پتاسیم، نیاسین B۳، آهن و ویتامین K است.

ویتامین A

ویتامین A به شکل گیری و تقویت دندان‌ها، بافت اسکلتی و بافت نرم، غشاهای مخاطی و پوست سالم کمک می‌کند. این ویتامین را با نام رتینول نیز می‌شناسند چون در شبکیه چشم (رتینا) تولید رنگدانه می‌نماید. ویتامین A موجب تقویت بینایی به ویژه در نور کم می‌شود. همچنین در تولید مثل و نیز شیردهی در زنان می‌تواند مورد نیاز باشد. ویتامین های گروه B

ویتامین‌های گروه B در بدن منافع بسیاری دارند، مانند: افزایش و تقویت میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن، تقویت و افزایش سلامت پوست و قدرت عضلانی، افزایش سلامت سیستم ایمنی و دستگاه عصبی، افزایش رشد و تقسیم سلولی که به ویژه در مورد گلبول‌های قرمز خونی موجب جلوگیری از کم خونی می‌شود. کاهش خطر سرطان پانکراس که این نوع سرطان یکی از کشنده ترین انواع شناخته شده است. همه این ویتامین‌ها در آب محلول بوده و در تمام بدن انتشار می‌یابند.

ویتامین C

ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است که جهت رشد و تکامل طبیعی به ویژه در کودکان اهمیت دارد. این ویتامین برای رشد و ترمیم بافتی در تمام بخش‌های بدن مورد نیاز است و در تشکیل کلاژن، پروتئین مهم در ساخته شدن پوست، تاندون‌ها، لیگامنت‌ها و رگ‌های خونی نیز نقش فعالی دارد. ویتامین C در بهبود زخم‌ها و ترمیم و تقویت غضروف، استخوان و دندان‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

ویتامین D

رشد و تقویت استخوان‌ها تا حدود زیادی وابسته به ویتامین D است. این ویتامین محلول در چربی بوده و در متابولیسم طبیعی کلسیم مورد نیاز است. ویتامین D برای جلوگیری از بروز بیماری ریکتز (Rickets) ضروری است. این بیماری ناشی از کمبود ویتامین D، کودکان را درگیر کرده و علایم آن تشکیل ناقص و غیر طبیعی استخوان، اختلال در مصرف کلسیم در بدن و ضعف ناشی از آن است. ویتامین D به جذب کلسیم، فسفر و سایر مواد معدنی از سیستم گوارشی کمک می‌نماید. همچنین غدد پاراتیروئید برای انجام عملکرد طبیعی خود به آن نیازمند هستند. غدد پاراتیروئید مقادیر کلسیم در خون را تنظیم می‌کند.

ویتامین E

ویتامین E یک آنتی اکسیدان است که از بدن در مقابل آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها، بافت‌ها و اندام‌های بدن آسیب می‌رسانند و در بسیاری از بیماری‌ها نقش دارند. ویتامین E همچنین در تشکیل گلبول‌های قرمز خون شرکت کرده و در استفاده از ویتامین K به بدن کمک می‌کند. تاثیر ویتامین E در جلوگیری از سرطان، بیماری قلبی، زوال عقلی، بیماری‌های کبدی و سایر اختلالات در دست بررسی است. ویتامین E در مقادیر کم می‌تواند از قلب محافظت نماید. بهترین راه برای بدست آوردن ویتامین‌های ضروری کافی داشتن رژیم غذایی متعادل حاوی انواعی از غذاها است.

ویتامین K

ویتامین K به ویتامین انعقاد خون معروف است چون در انعقاد خون و لخته شدن آن بسیار اهمیت دارد. مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد که ویتامین K می‌تواند در افراد مسن استخوان‌ها را تقویت نماید.

کلسیم

کلسیم یکی از مهمترین مواد معدنی در رشد، سلامت و تولید مثل بدن انسان است. در ساخته شدن طبیعی دندان‌ها و استخوان‌ها شرکت کرده و می‌توان گفت که مقادیر مناسب و کافی آن در طول زندگی می‌تواند از بروز اوستئوپروزیس (Osteoporosis) جلوگیری نماید. کلسیم در فرایندهایی چون انعقاد خون، انتقال پیام‌های عصبی، انقباض عضلانی و آزادسازی تعدادی از هورمون‌ها نقش دارد. همچنین برای ضربان‌های طبیعی قلب وجود کلسیم ضروری است.

آهن

بدن انسان جهت تولید پروتئین‌های حامل اکسیژن بنام هموگلوبین و میوگلوبین به آهن نیاز دارد. هموگلوبین در گلبول‌های قرمز خون و میوگلوبین در عضلات یافت می‌شود. همچنین آهن در ساختار بسیاری از پروتئین‌ها در بدن انسان به کار رفته است.

روی

یک عنصر ضروری در تغذیه انسان، با گستره وسیعی از نقش‌های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از ۲۰۰ آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد. روی در تمام ارگان‌ها، بافت‌ها، مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالاست. روی جهت حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ضروری است.

پتاسیم

پتاسیم یک ماده معدنی بسیار مهم برای بدن است که در متابولیسم و عملکردهای بدن نقش‌های متعددی دارد. پتاسیم در تنظیم تعادل اسید – بازی در بدن نقش ایفا می‌کند. همچنین در متابولیسم کربوهیدرات‌ها و سنتز پروتئین از اسید‌های آمینه نیز شرکت دارد. جهت ساخته شدن عضله و در حالت کلی جهت رشد بدن، پتاسیم بسیار اهمیت دارد.

منیزیم

منیزیم در بدن عملکردهای مهم دارد که از آن جمله می‌توان به تاثیر آن در انقباض و آزاد شدن عضله، نقش آن در عملکرد برخی آنزیم‌ها در بدن و اهمیت آن در تولید و انتقال انرژی و نیز در سنتز پروتئین اشاره نمود.

فسفر

فسفر فراوان ترین آنیون درون سلولی در بدن انسان به شمار می‌آید. فسفر در بدن جهت ذخیره و متابولیسم انرژی، استفاده از ویتامین‌های گروهB، بافری کردن مایعات بدن، ترشح یون‌های هیدروژن از کلیه و عملکرد صحیح عضله و عصب و نیز حفظ تعادل کلسیم مورد نیاز است. فسفر در تشکیل استخوان‌ها و دندان‌ها و جهت داشتن استخوان‌ها و بافت‌های نرم سالم ضروری است. عدم وجود مقادیر کافی فسفات در بدن ایجاد هیپوفسفاتمیا (فسفات کم در خون) می‌کند که می‌تواند خطرات فراوانی برای سلامتی ایجاد کند.

مس

مس در بدن انسان از اجزای تشکیل دهنده آنزیم‌های متعدد به شمار آمده که در ترکیب با پروتئین‌های متعدد در خون دیده می‌شود. مس در قرارگیری آهن در ساختار هموگلوبین شرکت کرده و موجب تحریک رشد گلبول‌های قرمز خون می‌شود. همچنین بعنوان بخشی از ساختار آنزیم‌های گوارشی مطرح است. مس اسید آمینه تیروزین را قابل استفاده کرده و آن را تبدیل به فاکتور رنگدانه ای در مو و پوست می‌کند. همچنین جهت استفاده از ویتامین C نیز بدن به مس نیاز دارد.

منگنز

منگنز یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده بسیاری از سیستم‌های آنزیمی است که در متابولیسم کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و پروتئین‌ها شرکت می‌کند. منگنز به صورت ترکیب با کولین در گوارش و استفاده از چربی کمک می‌کند. همچنین در تقویت اعصاب و مغز و نیز حرکت مناسب و هماهنگ بین مغز، اعصاب و عضلات در هر بخش از بدن شرکت دارد. منگنز در تولید مثل طبیعی بدن و نیز عملکرد طبیعی غدد پستانی در انسان دخالت دارد. کمبود دراز مدت منگنز می‌تواند موجب تاخیر در رشد، اختلالات گوارشی، تکامل غیر عادی و بد شکلی‌ها در استخوان شود.

سلنیوم

سلنیوم از مواد معدنی کمیاب مهم برای سلامت بدن انسان به شمار می‌آید. این ماده معدنی در ساختار برخی از آنزیم‌ها شرکت کرده و همچنین در بسیاری از واکنش‌های متابولیک در بدن نقش دارد. سلنیوم موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد نقش دارد. رادیکال‌های آزاد تحت تأثیر محیط آلوده مانند هوای آلوده و یا استرس زیاد در بدن ایجاد می‌شوند.

ویژگی های پودر بیبی میل کارن

  • بیبی میل غذای کمکی کودک
  • کمک به افزایش وزن کودک در کنار رژیم غذایی متعادل
  • بی بی میل حاوی مخلوطی از پروتئین های شیر
  • کمک به رشد و نمو کودک
  • پودر بی بی میل کمک کننده در تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز کودکان
  • دارای فیبرهای محلول و نامحلول به عنوان پره بیوتیک برای کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش
  • کمک به تامین فیبر مورد نیاز روزانه
  • مناسب کودکان بالای 1 سال
  • فاقد گلوتن

چطور مصرف کنیم

ابتدا دست های خود را به دقت بشویید.  سپس مطابق با میزان مصرف برای گروه های سنی مختلف، مقدار توصیه شده از پودر را در آب جوشیده و خنک شده، شیر سرد تا ولرم، آبمیوه یا ماست حل نمایید.

گروه سنی و مقدار توصیه شده در روز

1 تا 4 سال: سه بار در روز، هربار 1 پیمانه در 50 میلی لیتر (5 قاشق غذاخوری) آب یا شیر یا آبمیوه حل شده و مصرف شود.

5 تا 8 سال: سه بار در روز، هربار 1.5 پیمانه در 75 میلی لیتر (یک سوم لیوان) آب یا شیر یا آبمیوه حل شده و مصرف شود.

9 تا 12 سال: سه بار در روز، هربار 2 پیمانه در نصف لیوان آب یا شیر یا آبمیوه حل شده و مصرف شود.

لطفا دقت کنید

  • در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی زیر نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف شود.
  • مصرف این محصول در بیماران مبتلا به فنیل کتونوری مجاز نمی باشد.

جدول ترکیبات پودر بیبی میل کارن

عنوان مقدار نیاز روزانه
Calories
106
Protein
3.45 g
6.9 %
Carbohydrates
14 g
4.7 %
Sugar
4.14 g
Dietary Fiber
0.7 g
2.8 %
Total Fat
4.14 g
6.4 %
Vitamin A
150 IU
3 %
Vitamin D
13.6 IU
3.4 %
Vitamin E
1.8 IU
6.1 %
Vitamin K
4.55 IU
5.7 %
Vitamin C
6.8 IU
11.4 %
Vitamin B1 ( Thiamin )
0.11 mg
7.5 %
Vitamin B2 ( Riboflavin )
0.12 mg
7.2 %
Niacin
0.9 mg
4.5 %
Vitamin B6 ( Pyridoxine )
0.09 mg
4.5 %
Vitamin B9 ( Folic Acid )
18.2 µg
4.5 %
Vitamin B12 ( Cyanocobalamin )
0.36 µg
6.1 %
Vitamin B5 ( Panthotenic Acid )
0.45 mg
4.5 %
Vitamin B7 ( Biotin )
11.4 µg
3.8 %
Calcium
69 mg
6.9 %
Phosphorus
34.5 mg
3.5 %
Chromium
1.36 µg
1.1 %
Copper
59.1 µg
3 %
Fluoride
0.16 mg
Iodine
6.8 µg
4.5 %
Iron
1 mg
5.5 %
Magnesium
11.5 mg
2.9 %
Manganese
0.11 mg
5.6 %
Molybdenum
2.04 µg
2.7 %
Zinc
0.92 mg
6.1 %
Selenium
2.5 µg
3.6 %
Sodium
55.2 mg
2.3 %
Potassium
82.8 mg
2.4 %
Chloride
23 mg
0.7 %
L-Carnitine
2.3 mg
L-Taurine
6.9 mg
Myo-Inosito
6.9 mg
  • نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • g = گرم  / mg = میلی‎گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

کارن

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

پودر خوراکی

نحوه مصرف

1 تا 4 سال: سه بار در روز، هربار 1 پیمانه در 50 میلی لیتر, 5 تا 8 سال: سه بار در روز، هربار 1.5 پیمانه در 75 میلی لیتر, 9 تا 12 سال: سه بار در روز، هربار 2 پیمانه در نصف لیوان آب یا شیر یا آبمیوه

شرایط نگهداری

در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.

وزن

300 گرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پودر بیبی میل کارن ۳۰۰ گرمی
پودر بیبی میل کارن ۳۰۰ گرمی
اکرم مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.