شناسه محصول:

ژل بهداشتی بانوان فیروز

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: فیروز
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: ژل واژینال
جنسیت مصرف کننده: زن
نحوه مصرف: ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل بردارید. پس از کف کردن ژل، یک دقیقه صبر کنید و سپس موضع را با آب شسته و خشک کنید.
شرایط نگهداری: در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.
حجم: 150 میلی لیتر, 60 میلی لیتر
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
اکرم مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

ناموجود

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

خلاصه

ژل بهداشتی روزانه بانوان و دوشیزگان فیروز جهت بهداشت ناحیه خارجی دستگاه تناسلی بانوان تهیه شده است. این ژل با داشتن خواص ضد التهاب، ضد میکروبی و با رایحه مطبوع، شادابی و راحتی را در طی روز برای بانوان به ارمغان می‌آورد.

توضیحات

ژل بهداشتی بانوان فیروز

استفاده از یک ژل شوینده ناحیه ژنیتال برای بانوان علاوه بر حفظ نظافت و سلامت و بهداشت شخصی، در پیشگیری از عفونت و التهابات ناحیه واژن بسیار موثر است. ژل شستشوی بانوان فیروز، با PH مناسب با ناحیه ژنیتال بانوان و با اثر آنتی باکتریال خود باعث حذف باکتری های مضر در این ناحیه شده و از ایجاد عفونت پیشگیری میکند و با رطوبت رسانی موثر مانع از خشکی می شود. این محصول هم چنین به بهبود و کاهش التهابات کمک کرده و باعث تسکین خارش و سوزش در این ناحیه می شود. ژل شستشو بانوان فیروز برای دوشیزگان و بانوان قابل استفاده است و به صورت روزانه می توان از این محصول استفاده کرد.

مقدمه

ژل بهداشتی شست و شوی بانوان برای پاکسازی نواحی ژنیتال فرموله شده است. ژل شستشوی بانوان برای درمان خشکی، خارش و سوزش نواحی تناسلی استفاده می شود. همچنین به حفظ PH طبیعی واژن کمک می کنند که در جلوگیری از عفونت باکتریایی بسیار حایز اهمیت است.

یک محصول ایده آل برای شستشوی ناحیه ژنیتال باید بدون صابون و بدون مواد تحریک کننده و ضد حساسیت باشد. برخی از اجزای کلیدی که هنگام انتخاب شستشوی ناحیه تناسلی باید به آنها توجه کرد عبارتند از اسید لاکتیک، گلیسیرین، هیدروکسید سدیم، کوکامیدوپروپیل بتادین و آب.

ژل شستشوی بانوان فیروز با دار بودن ترکیباتی همچون اسید لاکتیک به حفظ PH طبیعی واژن کمک کرده و از رشد و تکثیر باکتری های مضر و ایجاد عفونت پیشگیری می کند.

خواص ژل شستشوی بانوان فیروز

ژل شستشو بانوان فیروز شوینده ای ملایم جهت شست و شوی ناحیه خارجی تناسلی بانوان است که با دارا بودن لاکتیک اسید باعث حفظ PH طبیعی ناحیه واژن شده و به تقویت توانایی سیستم دفاعی در این ناحیه کمک می کند. این محصول با رایحه ای دلنشین و ملایم، و خاصیت آنتی باکتریال باعث از بین بردن باکتری های مضر در این ناحیه و پیشگیری از ایجاد عفونت و بوی نامطبوع می شود. ژل شستشو بانوان فیروز هم چنین تسکین دهنده  و التیام بخش  ناحیه تناسلی است که از ایجاد التهاب، خارش و سوزش پیشگیری و آن را بهبود می دهد. ژل شستشوی بانوان فیروز هم چنین در حفظ رطوبت موثر و مانع از خشکی و ایجاد التهاب در این ناحیه می شود.

ویژگی های ژل بهداشتی بانوان فیروز

  • عامل حفظ رطوبت طبیعی ناحیه ژنیتال
  • عامل پیشگیری از ابتلا به عفونت های ناحیه ت ن ا س ل ی
  • دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی
  • محافظ و پاک کننده ای موثر
  • حافظ PH طبیعی و رطوبت ناحیه ژنیتال
  • دارای رایحه ای مطبوع و ملایم
  • سهولت شستشو با آب
  • مناسب برای مصرف خارجی
  • مناسب برای بانوان و دوشیزگان
  • PH 4.5

ترکیبات اصلی ژل شستشوی بانوان فیروز

اسید لاکتیک

اسید لاکتیک تنظیم و تثبیت کننده PH اسیدی واژن است و از رشد و تکثیر باکتری های مضر پیشگیری و مانع از از بین رفتن باکتری های مفید مانند لاکتو باسیل در این ناحیه می شود. هم چنین یک مرطوب کننده طبیعی برای ناحیه ژنیتال محسوب می شود.

دپانتنول

این ماده علاوه بر رطوبت رسانی و جلوگیری از کاهش رطوبت دارای خاصیت ترمیم کنندگی است.

آلفا بیزابولول

آلفا بیزابولو ماده موثره عصاره بابونه است که به رفع التهاب، خارش و سوزش کمک و از بروز آن پیشگیری می کند.

لیست ترکیبات ژل شستشوی بانوان فیروز

کوکامیدوپروپیل بتایین، سدیم لورت سولفات، لوریل گل کوزاید، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، PEG-۲۰۰، گلیسیریل پالمات هیدروژنه و PEG-۷، گلیسیریل کوکوآت، پانتنول، بیزابولول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اسید لاکتیک، لاکتات سدیم، اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، مخلوط متیل ایزوتیازولینون، متیل کلرو ایزوتیازولینون، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه.

چطور مصرف کنیم

قبل از استفاده دست خود را کاملا بشویید. ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل بردارید. پس از کف کردن ژل، یک دقیقه صبر کنید و سپس موضع را با آب شسته و خشک کنید.

لطفا دقت کنید

  • در صورت بروز حساسیت پوستی، مصرف را متوقف کنید.
  • این ژل تنها برای مصرف خارجی است.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

فیروز

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

ژل واژینال

جنسیت مصرف کننده

زن

نحوه مصرف

ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل بردارید. پس از کف کردن ژل، یک دقیقه صبر کنید و سپس موضع را با آب شسته و خشک کنید.

شرایط نگهداری

در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.

حجم

150 میلی لیتر, 60 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ژل بهداشتی بانوان فیروز
ژل بهداشتی بانوان فیروز
اکرم مقدم نژاد

ناموجود

- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.