کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن مناسب انواع پوست ۱۵ میلی لیتری

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: گل افشان آرایش
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: کرم
جنسیت مصرف کننده: زن, مرد
نحوه مصرف: مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست دور چشم قرار داده و با حرکات ضربه ای آرام پخش نمایید.
شرایط نگهداری: در دمای 20 تا 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.
حجم: 15 میلی لیتر
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
فهیمه مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن از بین برنده کبودی دور چشم، سفت کننده بافت پوست دور چشم و تامین رطوبت مورد نیاز دور چشم می باشد. مصرف این کرم باعث ایجاد گردش خون مویرگی، جذب کبودی، تقویت و ترمیم دیواره مویرگی می شود.

توضیحات

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

چشم‌ها یکی از تاثیرگذارترین قسمت‌های صورت هستند. پوست اطراف چشم نازک‌تر و حساس‌تر از باقی قسمت‌های پوست است، از این رو در معرض آسیب‌های بیشتری نیز قرار دارد. تیرگی و کبودی، چین و چروک و پف پوست اطراف چشم، از شایع‌ترین مشکلات این ناحیه است.

عواملی مانند افزایش سن و پیر شدن پوست، کمبود آهن، اختلالات خواب، استرس، خستگی مداوم و طولانی‌ مدت، کم آبی بدن، کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی در رژیم غذایی، استفاده بیش از حد از مواد سرخ کرده، منجمد و کنسروی، مواد کافئینی و کشیدن سیگار و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید از دلایلی است که باعث گودی و سیاهی اطراف چشم می‌شود. درست است که سیاهی دور چشم به تنهایی نشانگر بیماری خاصی نیست اما بر زیبایی صورت تاثیر بسیاری گذاشته و چهره را خسته و کدر نشان می‌دهد.

علاوه بر کبودی و تیرگی دور چشم، ایجاد چین و چروک نیز در این ناحیه بسیار ناخوشایند است. این عارضه که در نتیجه کاهش کلاژن و الاستین به وجود می‌آید، در درجه اول به علت افزایش سن و در مرحله دوم به علت قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‌شود.

یکی از روش‌های درمان آسیب‌های پوست اطراف چشم، مصرف کرم دور چشم است. لازم است که در انتخاب کرم دور چشم به پارامترهای فراوانی توجه کنید؛ وجود ویتامین‌های موثر، عصاره‌های گیاهی مفید، قیمت مناسب و بافت سبک و زودجذب تعدادی از این پارامترها هستند.

سن افراد یکی از عواملی است که در تعیین نوع محصول مراقبتی از پوست اطراف چشم، بسیار تاثیر می‌گذارد.

در سنین نوجوانی نیاز به استفاده از کرم دور چشم نیست و استفاده از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی کفایت می‌کند و در سنین 20 تا 30 سالگی بهتر است به کمک یک کرم مرطوب‌کننده دور چشم، از خشکی پوست این ناحیه پیشگیری کرده و رطوبت مورد نیاز این قسمت را تامین کنیم.

اما در سنین 30 تا 40 سالگی استفاده از کرم دور چشم، یک اننخاب هوشمندانه است و می‌تواند از پیری زودرس این ناحیه جلوگیری می‌کند.

در این راستا، برند مدیلن دست به تولید کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن زده است که با داشتن ترکیبات و فرمولاسیون موثر در رفع آسیب‌های پوست حساس اطراف چشم بسیار تاثیرگذار است.

کرم دور چشم مدیلن، با دارا بودن ماده موثر هالوکسیل در ترکیبات خود، جریان خون مویرگی را افزایش داده و در رفع کبودی و تیرگی اطراف چشم موثر است.

کرم دور چشم مدیلن علاوه بر رفع تیرگی دور چشم، قادر است با افزایش ساخت کلاژن، چین و چروک را کاهش داده و پف پوست اطراف چشم را نیز بهبود بخشد.

فواید کرم دور چشم مدیلن به همین‌ جا ختم نمی‌شود بلکه این محصول قوام‌ دهنده و سفت‌ کننده پوست این نواحی نیز است همچنین رطوبت مورد نیاز این ناحیه را فراهم و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

کرم دور چشم هالوکسیل در برابر پرنوهای مضر خورشید از پوست اطراف چشم محافظت می‌کند. کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن هم برای آقایان و هم خانم‌ها قابل استفاده است.

فواید کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

  • یکی از ویژگی‌های اصلی کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن، رفع و باز جذب کبودی و تیرگی پوست اطراف چشم است که این عمل را به واسطه داشتن هالوکسیل در ترکیبات خود انجام می‌دهد. هالوکسیل محرک گردش خون مویرگی است و از این طریق کبودی و تیرگی را رفع می‌کند. همچنین باعث افزایش قوام و سفتی پوست نیز می‌شود.
  • کرم دور چشم مدیلن هالوکسیل با دارا بودن ویتامین K در رفع چین و چروک و کبودی و پف زیر چشم نقش دارد.
  • دور چشم هالوکسسیل مدیلن حاوی solaveil به عنوان فاکتور فیزیکی ضد آفتاب و همچنین دارای tio2 است که در برابر پرتوهای خورشید، قدرت حفاظتی بالایی دارد.
  • با افزاش سن میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش یافته و کشسانی پوست کم می‌شود. کرم دور چشم مدیلن با تحریک کلاژن سازی، خاصیت ارتجاعی پوست اطراف چشم را افزایش داده و به این ترتیب از بروز چین و چروک و پیری زودرس مانع می‌شود.
  • کرم دور چشم مدیلن دارای خواص آبرسانی است و رطوبت مورد نیاز دور چشم را نیز تامین می‌کند. این کرم برای همه آقایان و خانم‌ها با انواع مختلف پوست مناسب است.

ترکیبات کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

هالوکسیل، ویتامین K، کربومر، اکسید تیتانیم، گلیسیرین، متیل پارا هیدروکسی بنزوات، پروپیل پارا هیدروکسی بنزوات، گلیسیرین منو استئارات و استئاریک اسید PEG-100، پارافین، استئاریک اسید، پتاسیم هیدروکساید 30%، پتاسیم سوربات، آب دیونیزه.

ترکیبات اصلی کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

در ادامه با ترکیبات این محصول آشنا می شویم:

هالوکسیل

این ترکیب موجود در کرم دور چشم مدیلن، مخلوطی از کریسین، هیدروکسی سوکسینماید، پالمیتونیل GHK و پالمیتونیل GQPR است و از طریق افزایش جریان خون مویرگی پوست اطراف چشم، باعث رفع کبودی و تیرگی اطراف چشم می‌شود.

ویتامین K

ویتامین K نیز جزو ترکیبات اصلی کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن است.

این ویتامین رطوبت مورد نیاز ناحیه دور چشم را تامین کرده همچنین از ایجاد چین و چروک دور چشم جلوگیری کرده و در کاهش عمق چروک‌ها نیز موثر است.

رفع پف و هاله سیاه دور چشم نیز از فواید دیگر این ترکیب است. وجود ماده‌ای ویژه موسوم به سولاویل (SOLAVEIL) به عنوان فاکتور فیزیکی ضد آفتاب دارای قدرت حفاظتی بالا بوده و در برابر پرتوهای زیان بار خورشید، از پوست حساس دور چشم را مراقبت می‌کند.

ویژگی های کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

  • کرم دور چشم مدیلن، حاوی ماده موثره هالوکسیل با افزایش جریان خون مویرگی باعث رفع کبودی و تیرگی
  • برطرف کننده چین و چروک و پف زیر چشم بدلیل وجود ویتامین K
  • کرم دور چشم هالوکسیل دارای فاکتور فیزیکی محافظت در برابر پرتو خورشید بنام سولاویل
  • رطوبت رسان و جلوگیری از خشکی پوست در این ناحیه
  • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
  • قوام دهنده و سفت کننده پوست ناحیه اطراف چشم
  • افزایش کلاژن سازی و کاهش عمق چین و چروک ها

چطور مصرف کنیم

به آرامی بر روی پوست اطراف دور چشم خود بمالید.

لطفا دقت کنید

  • در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • در صورت تماس با چشم، با آب فراوان شستشو داده شود.
  • در دمای ۲۰ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

گل افشان آرایش

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

کرم

جنسیت مصرف کننده

زن, مرد

نحوه مصرف

مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست دور چشم قرار داده و با حرکات ضربه ای آرام پخش نمایید.

شرایط نگهداری

در دمای 20 تا 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

حجم

15 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن مناسب انواع پوست ۱۵ میلی لیتری
کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن مناسب انواع پوست ۱۵ میلی لیتری
فهیمه مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.