کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم SPF30 سان سیف 20 میلی لیتری

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: پارس حیان
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: کرم
جنسیت مصرف کننده: زن
نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در برابر نور آفتاب، به میزان کافی از کرم ضد آفتاب را بطور یکنواخت بر روی پوست مالیده و ماساژ دهید.
شرایط نگهداری: در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.
حجم: 20 میلی لیتر
رنگ: بژ طبیعی
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
اکرم مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم سان سیف دارای رنگی ملایم و طبیعی می باشد که به خوبی جذب پوست می شود. این کرم علاوه بر محافظت پوست ناحیه دور چشم از اثرات اشعه های UV، از ایجاد چروک ناشی از آفتاب نیز پیشگیری می نماید.

توضیحات

کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم SPF30 سان سیف

کرم ضد آفتاب دور چشم سان سیف، در برابر پرتوهای مضر خورشید مانند اشعه‌های UVA و UVB از پوست حساس دور چشم محافظت و لک‌ها و تیرگی ناحیه دور چشم را پوشش می‌دهد و در رفع آن نیز موثر است. ضد آفتاب دور چشم سان سیف علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی، از بروز چین و چروک نیز جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی های این محصول رفع پف دور چشم و علائم خستگی و پیشگیری از افتادگی پلک هاست.

مقدمه 

پوست انسان همواره در معرض آلودگی‌ها و عوامل آسیب‌رسان محیطی قرار دارد. نور خورشید یکی از مهمترین عوامل آسیب‌زا برای پوست است. بنابراین ضروری است که برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید، از محصولات ضد آفتاب استفاده کنیم.  پوست اطراف چشم نسبت به سایر قسمت‌های پوست‌ بدن نازک‌تر و حساس‌تر است، از این رو نیاز به مراقبت بیشتری دارد. با این حال اغلب ضد‌ آفتاب‌های موجود در بازار برای این ناحیه قابل استفاده نیستند و در دستورالعمل آن‌ها نسبت به استفاده این محصولات برای پوست دور چشم هشدار داده شده است.  در این راستا، برخی از لابراتوارهای تولید کننده محصولات مراقبت از پوست، دست به تولید ضد آفتاب مخصوص پوست اطراف چشم زده‌اند تا از این طریق از بروز مشکلات پوستی در این ناحیه پیشگیری کنند.  یکی از مشکلات رایج پوست اطراف چشم، چین و چروک است که در صورت استفاده نکردن از کرم‌های ضد آفتاب، سرعت ایجاد و عمق آن‌ها بیشتر شده و موجب پیری زودرس پوست می‌شوند. کرم ضد آفتاب دور چشم سان سیف یک راه حل موثر برای جلوگیری از بروز مشکلات پوستی در پوست اطراف چشم است.

مزایای ضد آفتاب دور چشم سان سیف

کرم ضد آفتاب دور چشم سان سیف دارای فیلترهای محافظتی در برابر اشعه‌های UVA و UVB است. این محصول دارای SPF 30 با قدرت محافظتی بالاست و قادر است حدود 4 ساعت از پوست آسیب‌پذیر دور چشم محافظت کند. ضد آفتاب رنگی دور چشم سان سیف از طریق فیلتر پرتوهای مضر خورشید، نه تنها از آفتاب‌سوختگی پوست دور چشم جلوگیری می‌کند بلکه از ایجاد چین و چروک‌ در پوست اطراف چشم نیز مانع شده و ظاهر جوان و شادابی برای پوست به وجود می‌آورد. رنگی بودن ضد آفتاب دور چشم سان سیف موجب شده تا این محصول به‌خوبی، تیرگی و لک دور چشم را پوشش دهد. علاوه بر این به واسطه ترکیبات موثر، در کاهش لک‌های پوستی ناشی از بالا رفتن سن نیز موثر است.

ضد آفتاب دور چشم سان سیف علاوه بر رفع لک و چروک‌های دور چشم، به کاهش پف و افتادگی پوست اطراف چشم نیز کمک می‌کند. افزون بر این موجب حساسیت و تحریک پوست نمی‌شود. ضد آفتاب دور چشم سان سیف در برابر آثار مخرب آلودگی هوا نیز از پوست دور چشم محافظت می‌کند. علاوه بر این در برابر تعریق و شسشتو مقاوم بوده و نیازی به تمدید زیاد ندارد. مزیت دیگر ضد آفتاب رنگی دور چشم سان سیف، عدم استفاده از جاذب‌های شیمیایی و اسانس است. به این ترتیب به سلامت پوست آسیب نمی‌رساند.

ویژگی های کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم SPF30 سان سیف

  • ضد آفتاب دور چشم سان سیف، محافظت کامل از پوست حساس اطراف چشم در برابر پرتوهای مضر نور خورشید
  • حفاظت طولانی به مدت 4 ساعت با پوشانندگی بالا
  • کرم دور چشم سان سیف با SPF30، کاهش‌دهنده چین و چروک و پیشگیری از آن در برابر نور خورشید
  • بدون ایجاد حساسیت و آلرژی
  • کرم ضد آفتاب دور چشم سان سیف همچنین باعث رفع پف، تیرگی در این ناحیه
  • پوشانندگی لک‌ها و تیرگی با رنگ متناسب با پوست
  • پیشگیری‌کننده از افتادگی پلک

لیست ترکیبات کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم SPF30 سان سیف

اکسید تیتان میکرونیزه، اکتیل دو دسیل نئوپنتانوآت، سیکلوپنتاسیلوکسان، پی ای جی-18 / پی ای جی -18 دایمتیکون، استابرن / آکریلات کوپلیمر، دایمتیکون کراس پلیمر، بوتیلن گلیکول دی کاپریلات/ دی کاپرات، 15-2C آلکیل بنزوات، میکا، پلی متیل متاکریلات، مخلوط بوتیلن گلیکول، اسین، عصاره گیاه کوله خاس، آمونیوم گلیسرهیزات، عصاره گیاه آب قاشقی، پروتئین مخمر هیدرولیزشده و عصاره کالاندولا، گلیسیرین پلی متاکریلات، پی ای جی -8، پالمیتویل الیگوپپتید، پلی گلیسریل-4 دی ایزواستئارات / پلی هیدروکسی استئارات / سباسیت، اسکالن، گلیسیرین، بیزواکس، سدیم PCA، بیزابولول، پانتنول، توکوفریل استات، عصاره چای سبز، سدیم اسکوربیل فسفات، ستیل پی ای جی / پی پی جی 10/1 دایمتیکون، زینک گلوکونات، منیزیم کلراید، اکتوین، عصاره زعفران، سدیم هیالورونات، کوآنزیم Q10، سرامید، متیل پارابن، اتیل پارابن، آب دیونیزه.

چطور مصرف کنیم

صبح ها و قبل از مواجهه با نور خورشید، به مقدار کافی از کرم دورچشم حاوی ضد آفتاب SPF 30 سان سیف بر روی پوست کاملا تمیز و خشک ناحیه دور چشم با نوک انگشتان و با حرکات ملایم مالیده شود. مصرف فرآورده را هر 2 تا 4 ساعت یکبار تجدید فرمایید.

لطفا دقت کنید

  • در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک مشورت نمایید.
  • از تماس با مخاط ملتحمه چشم و زخم های باز خودداری فرمایید.

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

پارس حیان

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

کرم

جنسیت مصرف کننده

زن

نحوه مصرف

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در برابر نور آفتاب، به میزان کافی از کرم ضد آفتاب را بطور یکنواخت بر روی پوست مالیده و ماساژ دهید.

شرایط نگهداری

در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.

حجم

20 میلی لیتر

رنگ

بژ طبیعی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم SPF30 سان سیف 20 میلی لیتری
کرم ضد آفتاب رنگی دور چشم SPF30 سان سیف 20 میلی لیتری
اکرم مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.