کرم واژینال لکورکس باریج اسانس ۵۰ گرمی

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: باریج اسانس
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: کرم
جنسیت مصرف کننده: زن
نحوه مصرف: 7 الی 10 شب بصورت متوالی استعمال شود.
شرایط نگهداری: در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.
وزن: 50 گرم
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
اکرم مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

کرم واژینال لکورکس باریج اسانس با فعالیت ضد باکتری و ضد قارچی، باعث از بین رفتن بوی بد واژن و عفونت های واژن می شود. این محصول می تواند انتخاب مناسبی برای درمان واژینوز باکتریال باشد.

توضیحات

کرم واژینال لکورکس باریج اسانس

در درمان عفونت‌های کاندیدائی و گاردنرلائی واژن بسیار موثر است. کرم واژینال لکورکس باریج اسانس دارای اثر درمانی شبیه ژل مترونیدازول واژینال و حاوی ۷ اپلیکاتور در بسته بندی محصول است.

فعالیت ضد باکتری و ضد قارچ تیمول

این فعالیت به خوبی شناخته شده است و به نظر می‌رسد به علت سوراخ کردن غشا سلولی و خروج سریع اجزا تشکیل دهنده داخل سلولی باشد. همچنین ترکیبات فنلی آویشن (تیمول و کارواکرول) با ایجاد کمپلکس با پروتئین‌های غشاء باکتری، فعالیت ضد باکتری را اعمال می‌نمایند و موجب درمان عفونت واژن می‌شوند. تیمول و کارواکرول مسئول خواص آنتی سپتیک آویشن هستند. یک اثر هم افزایی نیز برای ترکیب تیمول و کارواکرول نیز مشخص شده است.

یک کار آزمایی بالینی

در یک کارآزمایی بالینی دو سو بی خبر تصادفی کنترل شده، ۶۲ بیمار مبتلا به واژینیت کاندیدایی به مدت یک هفته شبی یک اپلیکاتور از کرم واژینال لکورکس(حاوی اسانس آویشن شیرازی) و کرم واژینال کلوتریمازول استفاده نمودند. براساس نتایج حاصل از این بررسی، در مقایسه با کرم واژینال کلوتریمازول؛ کرم واژینال لکورکس روی اکثر نشانه‌های بیمار تاثیر بیشتری داشت. همچنین تاثیر کرم واژینال لکورکس روی علائم ژنیکولوژیک بهتر از کرم واژینال کلوتریمازول بود. بر اساس نظر پزشک معالج، از نظر اثربخشی تفاوتی بین دو دارو مشاهده نشد. همچنین در دو گروه درمانی عوارض جانبی قابل توجهی گزارش نگردید.

آزمایش دو

در دیگر کارآزمایی بالینی دو سو بی خبر تصادفی کنترل شده، ۶۱ بیمار مبتلا به واژینیت گاردنرلایی به مدت یک هفته از کرم واژینال لکورکس با دوز یک اپلیکاتور هر شب یا قرص مترونیدازول خوراکی با دوز ۲ قرص هر ۱۲ ساعت استفاده کردند. نتایج این بررسی نشان داد که هر دو دارو علائم بیماری از قبیل بوی نامطبوع ماهی، ترشح هموژن و اریتم و ادم ولو و واژن و سلول‌های کلیدی (Clue Cell)  را کاهش دادند. در تمام موارد درصد پاسخ درمانی به کرم واژینال لکورکس بهتر بود و حتی اریتم و ادم ولو و واژن را به طور معنی داری بهتر از قرص مترونیدازول بهبود داده بود.

آزمایش با کرم واژینال لکورکس باریج اسانس

همچنین در یک کارآزمایی بالینی ۹۰ زن متاهل سنین ۴۰ – ۱۸ سال مبتلا به واژینوز باکتریال به صورت تصادفی به دو گروه مساوی تقسیم شدند و از کرم واژینال لکورکس باریج اسانس یا ژل واژینال مترونیدازول شبی یکبار به مدت ۵ شب استفاده کردند و بعد از ۷ – ۲ روز اثرات این دو دارو روی علائم بیماران مورد بررسی قرار گرفت. ابزار تشخیصی، استفاده از کرایتریای Amsel و رنگ آمیزی گرم اسمیر ترشحات بود.

نتایج آزمایش

بر اساس نتایج این بررسی بعد از درمان؛ علائم بیماران و کرایتریای Amsel  آنها به طور قابل توجهی کاهش یافت. سوزش واژن در ۱۴% از مصرف کنندگان کرم واژینال لکورکس و در ۵/۴% از مصرف کنندگان ژل واژینال مترونیدازول گزارش شد. ۸/۶% از مصرف کنندگان ژل واژینال مترونیدازول احساس سرگیجه و در ۵/۴% از آنها احساس مزه فلزی وجود داشت. اما در مصرف کنندگان لکورکس، این موارد گزارش نشد. محققین نتیجه گرفتند اثرات درمانی کرم واژینال لکورکس باریج اسانس روی واژینوز باکتریال شبیه ژل واژینال مترونیدازول است. در مواردی که بیمار علاقمند به استفاده از داروهای گیاهی است یا با استفاده از مترونیدازول دچار عوارض شده است، کرم واژینال لکورکس می‌تواند انتخاب مناسبی برای درمان واژینوز باکتریال باشد.

پماد لکورکس برای چیست؟

پماد واژینال لکورکس یک داروی گیاهی است که از اسانس آویشن شیرازی تهیه شده است. از این کرم جهت درمان عفونت‌های باکتریایی واژن، تریکوونایی و عفونت‌های کاندیدایی استفاده می‌کنند. افرادی که به داروهای شیمیایی از جمله کلوتریمازول و مترونیدازول حساسیت دارند و دچار عوارض می‌شوند می‌توانند از داروی گیاهی لکورکس باریج استفاده کنند. قیمت پماد لکورکس نیز بسیار مناسب است و به عنوان یک داروی گیاهی، عوارض جانبی داروهای شیمیایی را به همراه ندارد.

 ویژگی های کرم واژینال لکورکس باریج اسانس

  • درمان عفونت های کاندیدائی و گاردنرلائی واژن
  • دارای اثر درمانی شبیه ژل مترونیدازول واژینال
  • حاوی ۷ اپلیکاتور در بسته بندی محصول
  • دارای فعالیت ضد باکتری و ضد قارچ

چطور مصرف کنیم

1 اپلیکاتور داخل واژن برای 7 الی 10 شب متوالی استعمال شود.

لطفا دقت کنید

در دوران بارداری با مشورت پزشک مصرف شود.

 جدول ترکیبات کرم واژینال لکورکس باریج اسانس

عنوان مقدار نیاز روزانه
آويشن
  • نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

باریج اسانس

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

کرم

جنسیت مصرف کننده

زن

نحوه مصرف

7 الی 10 شب بصورت متوالی استعمال شود.

شرایط نگهداری

در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.

وزن

50 گرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کرم واژینال لکورکس باریج اسانس ۵۰ گرمی
کرم واژینال لکورکس باریج اسانس ۵۰ گرمی
اکرم مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.