کپسول هیالورون پلاس آپوویتال بسته 30 عددی

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: سمر طب درمان
کشور سازنده: ایران تحت لیسانس آلمان
شکل دارویی: کپسول
جنسیت مصرف کننده: زن, مرد
نحوه مصرف: روزانه 1 عدد
شرایط نگهداری: در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.
تعداد در بسته: 30
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
اکرم مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال با کلاژن سازی از سلامت پوست، مو و ناخن حفاظت کرده و از ایجاد چروک‌های پوستی در سنین بالا پیشگیری می‌کند.

توضیحات

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال یک محصول تخصصی جهت کاهش چین و چروک پوستی و کمک به تقویت ساختار پوست، مو و ناخن در سنین بالا می باشد. کپسول هیالورون پلاس کلاژن و بیوتین آپوویتال ساخت کلاژن را تحریک نموده، آبرسانی به پوست و مو را تقویت نموده و استحکام بافت ناخن را افزایش می دهد. بدین ترتیب هیالورون پلاس آپوویتال می تواند با حفظ جوانی و شادابی پوست، روند پیری پوست را به تعویق بیندازد و موجب بهبود ظاهر شما در دوران میانسالی گردد. این محصول حاوی ترکیب متعادلی از هیالورونیک اسید، کلاژن هیدرولیز شده، بیوتین و ویتامین سی می باشد که هر کدام به نحوی در جوانسازی و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن نقش دارند. از دیگر مزایای کپسول هیالورون پلاس آپوویتال کمک به ترمیم زخم و آسیب های پوستی و به تعویق انداختن روند تشکیل چین و چروک های پوستی می باشد. تمام بزرگسالان اعم از خانم ها و آقایانی که به دنبال یک مکمل مناسب برای حفظ طراوت و جوانی ظاهر خود می باشند، می توانند کپسول هیالورونیک اسید و کلاژن از برند آپوویتال را استفاده نمایند. کپسول هیالورون پلاس آپوویتال بسته 30 عددی تحت لیسانس شرکت ایورو او تی سی فارما آلمان تولید و توسط شرکت سمر طب درمان، بسته بندی و توزیع می گردد. با وجود اینکه هیالورون پلاس اپوویتال به فرم کپسول تولید و عرضه می گردد، برخی از کاربران به اشتباه آن را به نام قرص هیالورون پلاس آپوویتال می شناسند.

مزیت مکمل هیالورون پلاس آپوویتال

پوست یکی از اصلی ترین و وسیع ترین اندام های بدن انسان می باشد. پوست اولین سد دفاعی بدن در برابر عوامل آسیب زایی همچون میکروارگانیسم ها، عوامل شیمایی و اشعه ی UV آفتاب به حساب می آید. ارتباط مداوم پوست با این عوامل مخرب، می تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد سیستم ایمنی، بروز التهاب و تسریع روندی تحت عنوان “پیری پوست” گردد. پیری پوست با پدیدار شدن چین و چروک بر سطح پوست، شل و افتاده شدن پوست و سفیدی مو نمایان می شود. در کنار گذر زمان و افزایش سن، عواملی همچون استرس، سیگار، کمبود خواب، تغذیه نامناسب و مواجهه با اشعه UV نور خورشید، می توانند سرعت روند پیری پوست را افزایش دهند. لذا داشتن یک سبک زندگی سالم، کاهش استرس، رژیم غذایی سالم و غنی از آنتی اکسیدان برای به تعویق انداختن فرآیند پیری، ضروری به نظر می رسد. از همین رو، امروزه استفاده از مکمل های تغذیه ای غنی شده با ترکیبات آنتی اکسیدان و جوان کننده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کپسول هیالورون پلاس آپوویتال یک مکمل تغذیه ای تخصصی متشکل از مؤثرترین ترکیبات برای حفظ سلامتی و شادابی پوست با اثرات جوان کننده و ضد چروک می باشد.

ترکیبات هیالورون پلاس آپوویتال

هیالورونیک اسید:

هیالورونیک اسید ترکیب اصلی مکمل هیالورون پلاس می باشد که به آن “هیالورونان” نیز گفته می شود. هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود، بیشترین مقدار آن در پوست، بافت همبند و چشم یافت می شود. این ترکیب دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی فراوانی می‌باشد. ولی با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی، به تدریج مقدار آن در پوست کاهش می یابد و کیفیت ساختار پوست تحت تأثیر قرار می گیرد. عملکرد اصلی هیالورونیک اسید این است که با حفظ آب زیرپوستی به مرطوب ماندن پوست و حفظ طراوت آن کمک می کند. همچنین این ترکیب با تحریک ساخت کلاژن و الاستین اثرات قابل توجهی در ترمیم زخم، رفع چین و چروک، افزایش جوانی و زیبایی پوست دارد.

کلاژن هیدرولیز شده: 

کلاژن یکی از مهم ترین پروتئین های ساختاری موجود در ساختمان پوست، مو و ناخن می باشد و به صورت اختصاصی موجب افزایش قابل توجه در استحکام این بافت ها می گردد. کلاژن هیدرولیز شده قطعات کوچک پروتئین کلاژن هستند که از طریق دستگاه گوارش جذب می شوند و در بدن برای ساخت کلاژن مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از مکمل های حاوی کلاژن هیدرولیز شده، علاوه بر جبران کلاژن از دست رفته پوست، ساخت کلاژن جدید را تحریک نموده و فرآیند پیری پوست را به تعویق می اندازند. افزایش محتوای کلاژن پوست باعث کاهش چین و چروک ها، افزایش رطوبت و بهبود خاصیت کشسانی پوست می گردد.

بیوتین:

بیوتین جزو ویتامین های گروه B می باشد و نام دیگر آن ویتامین B7 است. این ویتامین برای رشد و نگهداری موها، بهبود و تقویت ناخن‌ها ضروری است. کمبود بیوتین بطور واضح باعث نازک شدن تار مو و کاهش کیفیت ناخن شده و زیبایی و سلامت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

ویتامین C: 

ویتامین C یا اسید اسکوربیک یک ویتامین محلول در آب و حساس به نور است که مهمترین آنتی اکسیدان بخش آبی بدن به حساب می آید. این ویتامین به طور طبیعی در بدن سنتز نمی شود. بنابراین دریافت کافی آن از طریق رژیم غذایی یا مکمل های تغذیه ای لازم و ضروری است. ویتامین C به عنوان از بین برنده رادیکال های آزاد عمل می کند و برای عملکر نرمال آنزیم های دخیل در سنتز کلاژن ضروری می باشد.

خواص هیالورون پلاس آپوویتال

  • کمک به حفظ سلامت پوست و مو و ناخن
  • محرک ساخت کلاژن در پوست، مو و ناخن
  • کمک به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • کاهش چین و چروک های پوستی
  • تقویت ناخن و جلوگیری از شکننده شدن ناخن ها
  • کمک به درمان ریزش مو به واسطه بیوتین
  • آنتی اکسیدان و تقویت کننده سیستم ایمنی

ویژگی های کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

  • مکمل غذایی کمک‌کننده به سلامت پوست و مو
  • ترکیبات هیالورون پلاس: ویتامین C، بیوتین، کلاژن هیدرولیز شده و هیالورونیک اسید
  • کمک به جوان‌سازی پوست و پیشگیری از عمیق‌تر شدن چروک‌ها از طریق کلاژن هیدرولیز شده
  • تحریک ساخت کلاژن به کمک ویتامین C
  • افزایش رطوبت و بهبود آبرسانی به پوست به علت وجود هیالورونیک اسید
  • کمک به کاهش ریزش مو ناشی از کمبود بیوتین و افزایش استحکام ناخن‌ها به دلیل دارا بودن بیوتین
  • روش مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال: روزانه 1 عدد کپسول
  • هر جعبه از مکمل Hyaluron Plus مناسب برای استفاده به مدت 30 روز است.

چطور مصرف کنیم

بزرگسالان روزانه 1 عدد کپسول همراه غذا با مقدار کافی آب میل شود.

لطفا دقت کنید

در دوران بارداری و شیردهی، مطابق دستور پزشک و یا دکتر داروساز مصرف شود.

 

جدول ترکیبات کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

عنوان مقدار نیاز روزانه
Vitamin C
60 mg
75 %
Vitamin B7 ( Biotin )
300 µg
600 %
Collagen Hydrolyzate
250 mg
Hyaluronic Acid
50 mg
  • نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • g = گرم  / mg = میلی‎گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

 

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

سمر طب درمان

کشور سازنده

ایران تحت لیسانس آلمان

شکل دارویی

کپسول

جنسیت مصرف کننده

زن, مرد

نحوه مصرف

روزانه 1 عدد

شرایط نگهداری

در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.

تعداد در بسته

30

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال بسته 30 عددی
کپسول هیالورون پلاس آپوویتال بسته 30 عددی
اکرم مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.