کپسول هیرویت هلث اید بسته 30 عددی

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: شرکت نیک اختر آریا
کشور سازنده: ایران تحت لیسانس انگلستان
شکل دارویی: کپسول
جنسیت مصرف کننده: زن, مرد
نحوه مصرف: افراد بالای 16 سال، روزانه یک عدد کپسول هیرویت همراه با صبحانه
شرایط نگهداری: دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک نگهداری شود.
تعداد در بسته: 30
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
الهام مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

با مصرف ۱ قرص هیرویت در روز، مواد مغذی و حیاتی را برای داشتن موهای قوی، ضخیم و براق فراهم می‌کنید و مانع از ریزش موی خود خواهید شد. هیرویت سرشار از ویتامین‌های B ، املاح معدنی از جمله زینک، آهن و اسیدهای آمینه ضروری است

توضیحات

کپسول هیرویت هلث اید

هیرویت یکی از مکمل های مراقبت مو است. معمولا، تغذیه ناکافی و محدود از نظر مواد مغذی، تغییرات هورمونی، اختلال در خون رسانی به فولیکول مو، استرس و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که باعث ضعیف شدن، نازک شدن و در نهایت ریزش موها می شوند. از آنجایی که موها برای حفظ استحکام و ضخامت خود به ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی در دوران های مختلف چرخه رشد خود نیاز دارند بهترین راه پیشگیری از ریزش و نازک شدن موها تغذیه متعادل و غنی از ترکیبات اثر گذار در تقویت مو می باشد. در این مورد مکمل های تقویت پوست و مو مانند قرص هیرویت اثرات چشمگیری دارند. مصرف هیر ویت باعث جلوگیری از ریزش مو، بهبود بافت و افزایش ضخامت مو شده و همچنین سبب بهبود رنگ و درخشندگی مو می شود و در تأمین سلامت مو بسیار مؤثر عمل می کند.

هیرویت به شکل کپسول است ولی در بین مصرف کنندگان به قرص هیرویت معروف است که ظاهرا به معنای دارویی برای مراقبت مو است (نه اشاره به شکل دارویی آن). در این بخش ما نیز گاها از واژه قرص هیرویت به جای کپسول هیر ویت استفاده خواهیم کرد.

ویژگی های ظاهری قرص هیرویت

کپسول هیرویت تحت لیسانس شرکت هلث اید انگلستان توسط شرکت OPD Pharma و به سفارش شرکت نیک اختر آریا تولید می شود. این محصول در هر جعبه حاوی 30 عدد کپسول با رنگ قهوه ای تیره است. با این حال، این محصول به قرص هیرویت نیز معروف شده است.

ترکیبات قرص هیرویت

ترکیبات موجود در قرص هرویت شامل ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه ضروری، مخمر، پابا، کولین و لسیتین هستند. ترکیبات موجود در هیرویت به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا کرده و علاوه بر این می توانند تأثیر یکدیگر را نیز تقویت کنند. در ادامه به بررسی ترکیبات موجود در این محصول می پردازیم:

زینک (Zinc)
این ماده معدنی برای سنتز پروتئین و تقسیم سلولی، دو فرایند مورد نیاز برای رشد مو ضروری است. به همین ترتیب، کمبود روی ممکن است باعث ریزش مو شود که با مصرف مکمل روی بر طرف می شود. همچنین روی از جمله مواد معدنی است که نقش بسزایی در کلاژن سازی، بهبود زخم و بهبود علائم آکنه دارد. بنابراین، مصرف هیرویت در سلامت و تقویت پوست، مو و ناخن اهمیت دارد و از خشکی و شکنندگی آن ها جلوگیری می‌کند.

پابا PABA
اسید پارا آمینوبنزوئیک (PABA) که به آن ویتامین B10 نیز می گویند، یک ترکیب آلی سفید رنگ با خواص آنتی اکسیدان قوی است که در برخی غذاها وجود دارد. به علاوه این ترکیب توسط باکتری های مفید روده نیز تولید می شود. PABA می تواند در تولید فولات (ویتامین B9) کمک کننده باشد و به صورت غیر مستقیم می تواند تا حدودی در سلامت پوست و مو مؤثر باشد. این ترکیب باعث تثبیت غشای سلولی در فولیکول های مو شده و بدین وسیله از ریشه ی مو حفاظت می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند. تصور می شود که PABA می تواند در پیشگیری از خاکستری شدن و سفید شدن موها موثر باشد و از پوست در برابر نور خورشید محافظت کند. این ترکیب موجود در hair vit در بهبود برخی از مشکلات پوستی نظیر لک های پوستی، تغییر رنگ و سخت شدن پوست کاربرد دارد.

آهن (iron)
آهن جز اصلی ترین ترکیبات به کار رفته در hairvit برای حفظ سلامت پوست، مو و استحکام ناخن است. همچنین در ساخت DNA به ویژه در سلول های مو نقش دارد. در زمان فقر آهن،‌ بدن نمی‌‌تواند هموگلوبین مورد نیاز را تولید کند و در نتیجه اکسیژن کافی برای رشد و ترمیم سلول‌‌ها‌ی بدن از جمله سلول‌‌ها‌ی تحریک کننده رشد مو فراهم نمی شود. ریزش مو یکی از عوارض کم خونی ناشی از فقر آهن است که با دریافت مکمل آهن برطرف می شود.

پودر ژلاتین هیدرولیز شده (Hydrolysed Gelatine Powder)
ژلاتین فرم پخته شده ی کلاژن است. کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن انسان و حیوانات است. مطالعات انجام شده بر روی مکمل های ژلاتین نتایج مثبتی در بهبود ضخامت و رشد مو همچنین رطوبت پوست نشان دادند. ژلاتین می تواند برای سلامت مفاصل و استخوان ها نیز مفید باشد.

مخمر (Yeast)
امروزه استفاده از مخمر در مکمل های تقویت پوست و مو محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. مخمر آبجو غنی از کروم، سلنیوم، آهن، روی، ویتامین های گروه ب و تعدادی از آمینواسیدها است که تمامی این ترکیبات به عنوان یک فرمول ویژه علاوه بر تامین انرژی و تقویت سیستم عصبی و ایمنی، می توانند به حفظ سلامت پوست و مو کمک کنند. وجود مخمر قرص هیرویت را از سایر مکمل های ضد ریزش مو متمایز می کند.

بیوتین (Biotin)
بیوتین جزو ویتامین های گروه B می باشد و نام دیگر آن ویتامین 7b است. این ویتامین برای رشد و نگهداری موها، بهبود و تقویت ناخن‌ها ضروری است. این ترکیب همچنین سندرم ناخن‌های شکننده را کاهش می‌دهد. کمبود بیوتین به طور واضح باعث نازک شدن تار مو و کاهش کیفیت ناخن شده و زیبایی و سلامت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

ویتامین B5 یا (Pantothenic Acid)
ویتامین 5B رطوبت پوست را حفظ می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. از آنجا که پوست مرطوب نیز از مقاومت بیشتری برخوردار است، 5B می تواند به جلوگیری از آکنه کمک کرده و علائم پیری پوست را نیز کاهش دهد.

ویتامین B6 (پیریدوکسین)
یکی دیگر از مهم ترین ویتامین های ضروری برای استرس، 6B می باشد که با تولید سروتونین (هورمون شادی)، ملاتونین (هورمون خواب) و نوراپی نفرین (هورمون استرس) به تنظیم خلق و خو و خواب کمک می کند. استرس و خواب ناکافی باعث افزایش التهاب در بدن، کاهش بازسازی سلول و خشکی پوست می شود. همه این عوامل منجر به ضعیف شدن مو و پیری زودرس می شوند که هرویت می تواند از این موارد پیشگیری کند.

کولین (Choline Bitartrate)
کولین یک ترکیب آلی و محلول در آب است. اگر چه کبد مقادیر اندکی از آن را در بدن تولید می کند اما دریافت آن از طریق رژیم غذایی یا مکمل های غذایی لازم است. از نقش های اصلی کولین در بدن می توان به عملکرد مناسب کبد، سیستم عصبی، رشد مغز و حفظ یکپارچگی ساختارهای سلولی اشاره نمود. کمبود این ماده مغذی می تواند باعث کدر شدن مو، کم پشت شدن مو، ریزش مو و طاسی شود. بنظر می رسد که مصرف مکمل هیرویت به واسطه دارا بودن همزمان کولین و اینوزیتول می تواند در تقویت ریشه مو موثر باشد. یکی از نقش های اصلی اینوزیتول و کولین حفظ سلامت کبد با جلوگیری از تجمع بیش از حد چربی ها است. با کمک اینوزیتول و کولین کبد می تواند ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را به سلول های بدن شما از جمله فولیکول های مو برساند و از این طریق نقش مهمی در بهبود وضعیت مو ایفا می کند.

اینوزیتول (inositol)
اگر چه از اینوزیتول به عنوان ویتامین B8 نیز نام می برند، اما این ماده یک ویتامین محسوب نمی شود. این ماده ماهیت کربوهیدراتی داشته و در بدن نقش ساختاری دارد. مکمل این ماده اغلب به عنوان درمانی برای کم پشت شدن مو و طاسی مطرح می شود اما هنوز تحقیقات در این زمینه به صورت کامل انجام نگرفته است. بنظر می رسد که اینوزیتول می تواند به کاهش تستوسترون و تعادل هورمون ها مخصوصا در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک کمک کند و از این طریق باعث کاهش علائم این بیماری از جمله کم پشت شدن مو ها شود. این نتایج باعث می شود که hair-vit به عنوان یک ترکیب موثر در رشد و تقویت مو مطرح باشد.

لسیتین ( Lecithin)
لسیتین یک آنتی اکسیدان طبیعی و فراوان ترین فسفولیپید موجود در ساختار سلولی می باشد. به طور طبیعی در بدن یافت می شود، علاوه بر این در برخی مواد غذایی نظیر زرده تخم مرغ و سویا وجود دارد. عملکرد اصلی لسیتین تجزیه چربی و تقویت عملکرد مغز است. مصرف مکمل های حاوی لسیتین می تواند از طریق افزایش آبرسانی سلامت پوست را بهبود بخشد و خشکی آن را کاهش دهد. از طرف دیگر لسیتین کیفیت ساختاری مو را ارتقا داده و به بازسازی پوشش طبیعی مو کمک می کند. بنابراین، قرص هرویت باعث کاهش اثر پیری بر مو ها می شود و در نهایت منجر به ظاهر سالم، براق و نرم مو می شود.

ال-سیستئین (L-Cystine)
سیستئین از لحاظ شیمیایی جزو آمینو اسید ها طبقه بندی می شود. آمینه اسید ها اجزای تشکیل دهنده ی پروتئین ها هستند و سیستئین به دلیل ساختار خود و توانایی ایجاد پیوند های دی سولفیدی نقش بسیار مهمی در پروتئین های تشکیل دهنده مو دارد. از آنجا که کلاژن و الاستین از جنس پروتئین بوده و از مهم ترین اجزای ساختاری پوست، مو و ناخن هستند، مصرف سیستئین می تواند در سلامت و افزایش رشد مو و ناخن نقش داشته باشد.

متیونین (Methionine)
متیونین اسید آمینه ای ضروریست که توسط بدن ساخته نمی شود و باید آن را از رژیم غذایی و مکمل ها دریافت کرد. این اسید آمینه حاوی عنصر گوگرد است که باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، تقویت مو و ناخن ها می شود. کپسول هیرویت همچنین حاوی ویتامین های B1، B2، B3 و B12 نیز می باشد که اثر بخشی ترکیبات قرص ریزش مو هیرویت را تقویت می کنند.

عوارض قرص هیرویت

قرص هیر ویت یکی از کم عارضه ترین و ایمن ترین مکمل های مراقبت از مو است. با این حال، مصرف این مکمل نیز ممکن است در برخی از افراد عوارضی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این عوارض قرص هیرویت خطرناک نبوده و با قطع مصرف از بین می رود.

هیرویت حاوی آهن و زینک است، به همین دلیل ممکن است در برخی از افراد علائمی مانند یبوست، اسهال، سوزش سر دل و درد معده ایجاد شوند. که با مصرف هیرویت بعد از غذا و با معده پر این عوارض ایجاد نخواهند شد.

مبتلایان به آلرژی و یا افرادی با سابقه آلرژی بهتر است جدول ترکیبات غذایی این محصول را مطالعه کنند و در صورتی که به یکی از ترکیبات آن آلرژی دارند، از خوردن هرویت اجتناب کنند.

مصرف قرص هیرویت ممکن است باعث تغییر رنگ ادرار شود که طبیعی است. کپسول هیرویت حاوی ویتامین های گروه B مانند B2 و B12 است که گاها باعث تغییر رنگ ادرار می شوند.

مصرف همزمان زینک و هیرویت

کپسول هیرویت حاوی 8 میلی گرم زینک است. مصرف آن با سایر مکمل های زینک به دوز زینک به کار رفته در مکمل زینک بستگی دارد. حداکثر مقدار مجاز مصرفی روزانه زینک برای افراد بزرگسالان 40 میلی گرم در روز است. بنابراین، اگر مجموع دوز زینک موجود در قرص هیرویت و قرص زینک مصرفی کمتر از 40 میلی گرم باشد، مصرف همزمان زینک و هیرویت نمی تواند مشکلی ایجاد کند.

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

بهترین زمان مصرف قرص hair vit ابتدای روز یعنی صبح است. مصرف هیرویت در وعده صبح، ضمن کاهش احتمال فراموش شدن خوردن قرص هیرویت، به افزایش سطح انرژی و بهبود عملکرد فیزیکی در طول روز کمک می کند.

ویژگی های کپسول هیرویت هلث اید

  • قرص هیرویت حاوی ریزمغذی های مناسب برای کمک به درخشندگی، ضخامت و تقویت ریشه مو
  • تقویت و افزایش ضخامت تارهای موی آسیب دیده
  • کمک به توقف و کاهش ریزش مو ناشی از استرس، آلودگی هوا و کمبود ریزمغذی ها
  • قرص هیرویت مناسب برای دوران بعد از کاشت مو
  • هیرویت فاقد رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده
  • کمک به سلامت پوست صورت به واسطه داشتن ویتامین ها، مواد معدنی، پودر ژلاتین و مخمر
  • جلوگیری از سفید شدن موها به علت دارا بودن پابا
  • قابل استفاده برای مردان و زنان بالای 16 سال
  • غنی از ویتامین های گروه ب و آمینواسیدهای ضروری

چطور مصرف کنیم

افراد بالای 16 سال، روزانه یک عدد کپسول هیرویت همراه با صبحانه مصرف نمایند.

لطفا دقت کنید

  • در صورت بروز حساسیت به ترکیبات قرص هیرویت از مصرف این فرآورده خودداری شود.
  • مکمل هیرویت جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی باشد.
  • hair vit در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید.
  • در صورت مصرف دارو یا مکمل های دیگر، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

جدول ترکیبات

عنوان مقدار نیاز روزانه
Vitamin B1 ( Thiamin )
10 mg
1111 %
Vitamin B2 ( Riboflavin )
10 mg
1111 %
Vitamin B3 ( Niacin )
20 mg
167 %
Vitamin B6 ( Pyridoxine )
5 mg
385 %
Vitamin B12 ( Cyanocobalamin )
2 µg
111 %
Vitamin B7 ( Biotin )
20 µg
67 %
Vitamin B5 ( Panthotenic Acid )
10 mg
200 %
Iron
12 mg
67 %
Zinc
8 mg
73 %
Choline Bitarate
50 mg
Inositol
50 mg
Para Amino Benzoic Acid (PABA)
10 mg
Yeast
100 mg
Hydrolysed Gelatine Powder
50 mg
Lecithin
20 mg
L-Cysteine Hydrochloride
30 mg
DL-Methionine
30 mg
  • نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  • g = گرم / mg = میلی‎گرم / µg یا mcg = میکروگرم / IU = واحد بین المللی

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

شرکت نیک اختر آریا

کشور سازنده

ایران تحت لیسانس انگلستان

شکل دارویی

کپسول

جنسیت مصرف کننده

زن, مرد

نحوه مصرف

افراد بالای 16 سال، روزانه یک عدد کپسول هیرویت همراه با صبحانه

شرایط نگهداری

دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک نگهداری شود.

تعداد در بسته

30

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کپسول هیرویت هلث اید بسته 30 عددی
کپسول هیرویت هلث اید بسته 30 عددی
الهام مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.