کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر بسته 30 عددی

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: زیست تخمیر
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: کپسول
جنسیت مصرف کننده: زن, مرد
شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک، به دور از نور مستقیم آفتاب و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
تعداد در بسته: 30
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
داروخانه آنلاین بهرو
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر حاوی پروبیوتیک‌های مفید است که موجب رفع مشکلات گوارشی و تقویت سیستم ایمنی در بزرگسالان می‌شود.

توضیحات

نقد و بررسی کپسول ژری لاکت Gerilact ۲Plus

کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر با فرمولاسیون جدید و بهره گیری از مقادیر بالایی از ۶ سویه باکتری مفید به همراه پری بیوتیک فروکتولولیگوساکارید، بهترین گزینه برای تامین پروبیوتیک روزانه برای بزرگسالان گرامی است. قرص ژری لاکت توپلاس با بازسازی فلور نرمال گوارشی، باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و تعدیل سیستم ایمنی می‌شود. ژری لاکت در رفع یبوست‌های مزمن، نفخ و دردهای شکمی در بزرگسالان موثر است. همچنین در بهبود فشار خون و چربی خون و کاهش قند خون ناشتا و مقاومت به انسولین نقش دارد. بسته بندی خاص ژری لاکت، سد مقاومتی در برابر نفوذ رطوبت بوده و باعث تضمین کیفیت، پایداری و حفظ تعداد باکتری‌ها در شرایط نگهداری می‌شود.

کپسول ژری لاکت برای چیست و چه فوایدی دارد؟

معمولا در افراد میانسال اختلالات گوارشی و قلب و عروق بسیار شایع است که با مصرف مکمل پروبیوتیک ژری لاکت می‌توان به بهبود عملکرد دستگاه گوارشی، سلامت قلب و عروق و بهبود قند و چربی خون کمک کرد. تعداد دفعات دفع و قوام مدفوع به دلیل تعدیل سرعت انتقال و حرکات روده در افراد دارای یبوست مزمن بعد از مصرف مکمل‌های پروبیوتیک بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیلوس‌ها بهبود پیدا می کند.

پری بیوتیک‌ها در کنار پروبیوتیک‌ها منجر به تقویت اثر پروبیوتیک‌ها می‌شود که با تخمیر آنها اسیدهای چرب کوتاه زنجیر ایجاد شده و اثر ضد التهابی و تقویتی بر سیستم ایمنی دارند. این اسیدهای چرب کوتاه زنجیر باعث حفظ یکپارچگی روده از طریق تکثیر و تمایز سلول‌های اپیتیلیا می‌شود.

فواید قرص ژری لاکت Gerilact ۲Plus:

  • بهبود بیماری‌های قلبی عروقی مثل فشار خون، کلسترول، تری گلیسرید
  • بهبود هضم و جذب مواد مغذی از جمله پروتئین‌ها و چربی‌ها
  • پیشگیری از پوکی استخوان و افزایش تراکم توده استخوانی
  • بهبود سندروم روده تحریک پذیر و بیماری‌های التهاب روده
  • کمک به درمان یبوست مزمن، نفخ و دردهای شکمی
  • ایده آل برای افرادی که عدم تحمل لاکتوز دارند
  • کمک به تامین کلسیم مورد نیاز بدن
  • عدم وجود گلوتن در قرص ژری لاکت

کاربرد کپسول ژری لاکت چیست؟

قرص ژری لاکت حاوی ۶ سویه مفید از باکتری‌هاست که می‌تواند پروبیوتیک‌های مورد نیاز روزانه بزرگسالان را تامین کند. در ادامه با برخی از اثرات مثبت ژری لاکت در بدن بیشتر آشنا می‌شویم:

ژری لاکت برای یبوست: پروبیوتیک‌های موجود در قرص ژری لاکت به طور همزمان با حفظ فلور باکتریایی طبیعی روده، توانایی بهبود دفع را نیز دارند. علاوه بر این، آنها از طریق تاثیر بر ناقل‌های عصبی دستگاه گوارش، پپتیدهای تنظیم کننده گوارشی و افزایش اسیدهای آلی در روده، حرکات معده و روده را بهبود می‌بخشند. این بهبود در نتیجه باعث تسهیل فرآیند دفع می‌شود.

ژری لاکت توپلاس برای اسهال: اسهال ممکن است به دلایل متعددی مانند عفونت‌های گوارشی و مصرف آنتی بیوتیک‌ها ایجاد شود. در این حالت‌ها، تعادل میکروبی روده ممکن است به هم بریزد. با استفاده از ژری لاکت تو پلاس که حاوی باکتری‌های مفید است، می‌توان باکتری‌های مضر را در روده جایگزین کرده و حتی با آنها مبارزه کرد. این عمل باعث بازگشت تعادل طبیعی میکروبی روده می‌شود و علائم اسهال بهبود می‌یابد.

ژری لاکت و سندرم روده تحریک پذیر: سندروم روده تحریک پذیر یکی از بیماری‌های شایع گوارشی است. پروبیوتیک‌هایی همچون Gerilact ۲Plus با تنظیم زمان حرکات روده، کاهش میانگین تعداد دفع، بهبود قوام مدفوع، علائم کلی و بالاتر از همه کیفیت زندگی این بیماران را بهبود می‌بخشد.

ژری لاکت در نفخ و کرامپ شکمی: نفخ و دردهای شکمی، به ویژه در بزرگسالان، ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عدم تعادل فلور میکروبی روده رخ دهد. با استفاده از قرص ژری لاکت زیست تخمیر، می‌توان بهبود این علائم را تسهیل کرد، زیرا این قرص با کمک به بازگشت تعادل طبیعی میکروبی روده، به بهبود علائم کمک می‌کند.

ژری لاکت و لاغری: کپسول ژری لاکت حاوی نوعی از باکتری‌ها به نام لاکتوباسیلوس ها هستند که می‌توانند از طریق کاهش مقاومت انسولینی، افزایش تولید هورمون‌های سرکوب کننده اشتها و کاهش جذب کالری در کنترل وزن و کاهش چربی بدن موثر باشد. هرچند توجه کنید که ژری لاکت مکمل تخصصی برای لاغری نمی‌شود.

فواید محصولات پروبیوتیک

دستگاه گوارش انسان حاوی انواع متعددی از میکروب‌ها است. این فلور میکروبی علاوه بر تاثیر بر عملکرد گوارشی، در حفظ شرایط طبیعی بافت پوششی روده و ایمنی ذاتی نیز موثر است و تغییر آن در ایجاد بیماری‌های مختلفی از قبیل عفونت، التهاب، آلرژی و اختلالات ایمنی نقش دارد. با شناسایی نقش و اهمیت فلور میکروبی روده، استفاده از قرص پروبیوتیک‌ در حفظ و بهبود سلامت کلی بدن رواج یافته است.

پروبیوتیک‌ها میکروارگانیسم‌های زنده ای هستند که در صورت مصرف به مقدار کافی اثرات مفیدی بر سلامت میزبان دارند. پری بیوتیک‌ها ترکیبات مکملی هستند که در روده کوچک هیدرولیز یا جذب نمی‌شوند ولی به عنوان ماده غذایی در دسترس باکتری‌های فلور روده بزرگ قرار می‌گیرند و به صورت انتخابی رشد و یا فعالیت گونه‌های خاصی از باکتری‌های روده ای را تحریک می‌کنند؛ در نتیجه اثرات مفیدی بر سلامت میزبان دارند.

خرید ژری لاکت

برای خرید ژری لاکت نیازی به نسخه پزشک نیست و به صورت حضوری و آنلاین می‌توانید تهیه کنید. در صورت سوالات بیشتر و خرید کپسول ژری لاکت می‌توانید با کارشناسان مجرب مثبت سبز در ارتباط باشید و یا در قسمت “نظرات” وب سایت داروخانه اینترنتی مثبت سبز، سوالات خود را مطرح نمایید.

مشخصات کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر

  • کمک به هضم لاکتوز در افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز و کمک به تامین کلسیم مورد نیاز این افراد
  • پیشگیری از پوکی استخوان (خصوصا پس از یائسگی) و افزایش تراکم توده استخوانی
  • بهبود متابولیسم گلوکز و کاهش قند خون ناشتا، انسولین سرم و مقاومت به انسولین
  • کاهش علائم سندروم روده تحریک پذیر و بیماری‌های التهاب روده
  • درمان یبوست مزمن، نفخ و درد شکمی در بزرگسالان
  • افزایش سنتز اسید فولیک و ویتامین‌های B۲، B۳، B۶ و B۱۲
  • بهبود هضم و جذب مواد مغذی مانند پروتئین‌ها و چربی‌ها
  • بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی

نحوه مصرف کپسول ژری لاکت توپلاس

روزانه ۱ تا ۲ کپسول ژری لاکت توپلاس و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

بهترین زمان مصرف ژری لاکت زیست تخمیر، پس از غذا می‌باشد.

لطفا دقت کنید

ژری لاکت توپلاس در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از رطوبت و نور خورشید نگهداری شود.

قرص ژری لاکت توپلاس دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود.

موارد منع مصرف

در صورت ابتلا به پانکراتیت حاد و یا وجود سابقه حساسیت به هر یک از اجزای ژری لاکت توپلاس از مصرف آن خودداری نمایید.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی

بر اساس مطالعات متعدد، استفاده از پروبیوتیک‌ها در دوران بارداری و شیردهی ایمن می‌باشد، اما بهتر است مصرف قرص ژری لاکت با مشورت پزشک صورت بگیرد.

عوارض جانبی

پروبیوتیک‌های موجود در ژری لاکت همگی ایمن هستند. اغلب به عنوان عوامل GRAS یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا ثبت شده اند و ایمنی مابقی نیز مورد تایید اروپا و ژاپن قرار گرفته است. پروبیوتیک‌ها در بدن به خوبی تحمل می‌شوند و فقط در بعضی از بیماران می‌توانند ایجاد نفخ کنند که معمولا با ادامه مصرف بهبود می‌یابد. در صورت تشدید این عارضه و یا طولانی شدن آن، لازم است که پزشک یا داروساز را مطلع نمایید.

تداخل دارویی

مصرف همزمان آنتی بیوتیک‌ها با فرآورده‌های حاوی پروبیوتیک مانند ژری لاکت می‌تواند باعث کاهش اثرات پروبیوتیک‌ها شود. بنابراین توصیه می‌شود حداقل با فاصله زمانی ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند.

ترکیبات مکمل ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر (در هر کپسول)

بیفیدوباکتریوم بروه، بیفیدوباکتریوم لاکتیس، بیفیدوباکتریوم لانگوم، لاکتوباسیلوس کازئی، لاکتوباسیلوس رامنوسوس، لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس.

سوالات متداول ژری لاکت تو پلاس زیست تخمیر

ژری لاکت برای چی خوبه؟

قرص Gerilact ۲Plus از بهترین مکمل‌های سین بیوتیک است که برای بزرگسالان تهیه شده است و طیف گسترده‌ای از پروبیوتیک‌ها را شامل می‌شود که اثرات مفیدی در دستگاه گوارش دارد. 

کپسول ژری لاکت برای چه گروه سنی مناسب است؟

قرص ژری لاکت برای افراد بزرگسالان مناسب است. علاوه بر آن کودکان می‌توانند تحت نظر پزشک از ژری لاکت ۲پلاس استفاده کنند.

بهترین زمان مصرف ژری لاکت چه موقع است؟

بهترین زمان مصرف قرص Gerilact بعد از غذا است.

عوارض ژری لاکت توپلاس چیست؟

به طور کلی محصولات پروبیوتیک مانند ژری لاکت بی خطر در نظر گرفته می‌شوند ولی ممکن است عوارض جانبی اندکی داشته باشند. با اولین مصرف، ممکن است دچار مشکلات گوارشی مانند گرفتگی معده، حالت تهوع، نفخ و اسهال شوند که معمولا با گذشت زمان از بین می‌روند.

مکمل پروبیوتیک ژری لاکت توپلاس به چه فرم دارویی ارائه می شود؟

کپسول ژری لاکت به فرم کپسول است و به اشتباه با نام قرص ژری لاکت در بازار شناخته می‌شود.

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

زیست تخمیر

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

کپسول

جنسیت مصرف کننده

زن, مرد

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک، به دور از نور مستقیم آفتاب و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

تعداد در بسته

30

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر
کپسول ژری لاکت توپلاس زیست تخمیر بسته 30 عددی
داروخانه آنلاین بهرو

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.