کرم آتوپیکس ایروکس مناسب پوست خشک ۷۵ گرمی

ویژگی‌ها
شرکت تولید کننده: ایران آوندفر
کشور سازنده: ایران
شکل دارویی: کرم
جنسیت مصرف کننده: زن, مرد
نحوه مصرف: روزی 2 تا 3 بار برحسب نیاز بر روی نواحی خشک بدن استفاده نمایید.
شرایط نگهداری: در دمای اتاق، دور از تابش نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود
وزن: 75 گرم
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان
free-shipping
فروشنده
الهام مقدم نژاد
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط داروخانه آنلاین بهرو
برای قیمت تماس بگیرید

خلاصه

کرم اتوپیکس که یک محصول ضداگزمای گیاهی است با بهره‌گیری از ۵ گیاه موثر در ترکیبات خود، التهاب و خشکی پوست را کنترل کرده و در آبرسانی و تامین رطوبت پوست نقش بسزایی دارد.  

توضیحات

کرم آتوپیکس ایروکس مناسب پوست خشک

پوست بدن کودکان و نوزادان نسبت به افراد بزرگسال، بسیار نازک‌تر و آسیب‌پذیرتر است و توان کمتری در نگهداری رطوبت دارد. از این رو نیازمند مراقبت بیشتری است. انواع درماتیت به ویژه درماتیت آتوپیک و اگزما از مشکلات رایج پوستی در نوزادان و کودکان است که موجب التهاب، خارش، خشکی، پوسته‌ریزی و ایجاد بثورات قرمز رنگ در پوست می‌شوند.

عوامل زیادی در تشدید علائم این بیماری‌ها تاثیرگذار هستند نظیر انواع محرک‌ها مانند پشم یا الیاف مصنوعی، صابون‌ها و پاک‌کننده‌ها، عطر و مواد آرایشی، گرد و غبار، آلودگی هوا و همچنین مواد حساسیت‌زا مانند تخم مرغ، شیر و ترکیبات لبنی و زندگی در کنار حیوانات.

نازک بودن لایه شاخی پوست کودکان و نوزادان، تبخیر آب از سطح پوست را افزایش می‌دهد و زمینه خشکی پوست را فراهم می‌کند. پوست نوزادان ممکن است چند روز پس از تولد به علت تغییر محیط زندگی، دچار خشکی و قرمزی شود و گاهی هم جوش‌های ریز سفید روی پوست آن‌ها دیده می‌شود. بزرگسالان نیز گاهی به صورت مقطعی و با تغییر آب و هوا و گاهی به دلیل ابتلا به بیماری‌های پوستی ممکن است دچار خشکی شدید پوست، خارش و پوسته ریزی دیده شوند.

کرم آتوپیکس ایروکس برای چنین شرایطی تهیه شده است و به رفع خشکی پوست نوزادان و کودکان و بهبود حساسیت‌های پوستی در بزرگسالان کمک می‌کند.

فواید آتوپیکس ایروکس

پماد آتوپیکس به واسطه داشتن اوره، موجب افزایش توان حفظ رطوبت در لایه شاخی پوست شده و مانع از تبخیر آب می‌شود. کرم آتوپیکس، توان پوست در حفظ رطوبت را افزایش داده و نقش مهمی در ایجاد رطوبت پایدار برای پوست ایفا می‌کند. آتوپیکس موجب نرمی، کاهش التهاب و علائم ناشی از مشکلات پوستی را کاهش می‌دهد.

پماد آتوپیکس ایروکس، تقویت کننده، التیام بخش و ضدالتهاب بوده  و قرمزی و خارش پوست را بهبود می‌دهد. کرم اتوپیکس ایروکس قدرت بالایی در ترمیم و التیام پوست آسیب دیده دارد. کرم آتوپیکس دارای خاصیت آنتی باکتریال نیز است و در درمان اگزما، کهیر و تحریکات جلدی نقش موثری دارد. بهبود زخم و خشکی پوست، کاهش چین و چروک و کاهش علائم پسوزیازیس از دیگر فواید کرم اتوپیکس کودک است.

کرم آتوپیکس ایروکس برای درمان انواع درماتیت، درماتیت آتوپیک، اگزما، ایکتیوز، زبری و پوسته‌ریزی در نواحی مختلف بدن نوزادان و کودکان نیز استفاده می‌شود. عصاره‌های گیاهی موجود در اتوپیکس ایروکس، با بازسازی غشاء سلول‌های پوست، از تبخیر آب موجود در لایه‌های عمقی پوست و آسیب به این سلول‌ها در برابر حرارت، اشعه خورشید و آلودگی جلوگیری می‌کنند.

ترکیبات اصلی پماد آتوپیکس

  •  اوره

اوره از عوامل مرطوب کننده طبیعی پوست است و به طور طبیعی در پوست وجود دارد. اوره موجود در پماد آتوپیکس، قدرت نگهداری آب در لایه شاخی پوست را افزایش داده و موجب کاهش تبخیر آب از سطح پوست می‌شود.

  •  اوسرین

این ماده نزدیک‌ترین ترکیب به چربی پوست بوده و موجب نرمی پوست می‌شود. اوسرین موجود در کرم آتوپیکس ایروکس به عمق لایه شاخی نفوذ کرده یک سد نفوذناپذیر روی سطح پوست به وجود می‌آورد و از تبخیر آب جلوگیری می‌کند. اوسرین در پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از خشکی در پوست‌های افراد دارای درماتیت، اگزما، ایکتیوز و پسوریازیس استفاده می‌شود.

  • فاکتورهای مرطوب کننده‌های طبیعی

این ترکیب از اجزای مهمی مثل لاکتات‌ها، پیرولیدین کربوکسیلات، اوره، نیاسین آمید و اسیدهای چرب تشکیل شده است و مهمترین عامل طبیعی کنترل و تامین رطوبت و چربی پوست است. ترکیبات موجود در فاکتورهای مرطوب‌کننده‌ای طبیعی در کمپلکسی به نام لاکتیل جمع شده‌اند و به پوست در حفظ رطوبت کمک می‌کنند. به این ترتیب نقش ارزشمندی در ایجاد رطوبت پایدار برای پوست ایفا می‌کنند.

  •  درمولن

ترکیب بعدی کرم اتوپیکس، بخش غیر صابونی شونده زیتون یا درمولن، که از روغن زیتون استخراج می‌شود، ترکیبی حاوی اسکوالن، فیتوسترول، کاروتن، ویتامین های E، D، K، تری‌گلیسرید و اسیدهای چرب می‌باشد که اثرات نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی دارد.

ترکیب اصلی درمولن، اسکوالن است که علاوه بر اثرات ذکر شده موجب افزایش نفوذپذیری ترکیبات در پوست می‌شود. این بخش از روغن زیتون، الاستیسیته و رطوبت پوست را افزایش داده، و در دراز مدت، تعادل رطوبت و چربی را در پوست‌های دهیدراته برقرار می‌کند.

  •  عصاره بید کانادایی

عصاره این گیاه باعث ایجاد خواص آنتی باکتریال، قابض، ضدآکنه، آنتی اکسیدان و التیام‌بخش در کرم اتوپیکس ایروکس شده و قدرت ضدالتهاب و ترمیم‌کنندگی بسیاری دارد.

  •  عصاره گیاه شی باتر

ترکیب بعدی کرم آتوپیکس، عصاره شی باتر است.شی باتر  مرطوب کننده و نرم کننده بوده و با ایجاد سد نفوذ ناپذیر از تبخیر آب از سطح پوست جلوگیری می‌کند.عصاره این گیاه همچنین از خواص ضد التهاب برخوردار بوده و در بهبود زخم، اگزما، خشکی پوست، لک‌های تیره، کاهش چروک و کاهش علایم پسوریازیس موثر است.

  •  روغن گیاه بابونه وحشی

کرم آتوپیکس با دارا بودن عصاره این گیاه که حاوی ترکیبات فلاوونوئیدی، فنلی و ویتامین B  است از خواص ضد التهاب، التیام بخش، آنتی باکتریال و مرطوب کننده برخوردار بوده و قرمزی و خارش پوست را بهبود می‌دهد.

  • عصاره آلوئه ورا

کرم آتوپیکس ایروس در ترکیبات خود از آلوئه‌ورا نیز بهره گرفته است. آلوئه ورا یک منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنزیم‌ها است و خاصیت ضد التهاب و آنتی باکتریال دارد و در درمان اگزما، کهیر و تحریکات جلدی نقش موثری را ایفا می کند. ترکیبات پلی ساکارید موجود در عصاره آلوئه ورا باعث تحریک رشد سلول و ترمیم زخم ها می‌شود.

  •  عصاره چای سبز

عصاره چای سبز موجود در اتوپیکس ایروکس، اشعه مضر خورشید را خنثی کرده و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند، این ماده دارای خواص ضدالتهابی نیز است.

ویژگی های کرم آتوپیکس ایروکس مناسب پوست خشک

  • کرم آتوپیکس مرطوب کننده قوی حاوی  3% اوره و اوسرین
  • برطرف کننده خشکی ، اگزما، درماتیت اتوپیک، ایکتیوز و پوسته ریزی در کودکان
  • کرم آتوپیکس با خاصیت ضد التهاب و قرمزی
  • التیام بخش و تسکین دهنده پوست
  • کرم آتوپیکس ایروکس دارای خاصیت ترمیم کنندگی
  • حاوی روغن بابونه، عصاره چای سبز، آلوئه ورا و شی باتر
  • افزایش نرمی و لطافت پوست کودک
  • دارای خاصیت آنتی باکتريال و آنتی اکسیدان

چطور مصرف کنیم

روزی ۲ تا ۳ بار برحسب نیاز بر روی نواحی خشک بدن استفاده شود.

لطفا دقت کنید

  • برای پوشاندن نوزاد از البسه نخی استفاده کنید و آن ها را از عوامل حساسیت زا دور نگه دارید.
  • در صورت بروز حساسیت، مصرف کرم را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.
  • در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری نمایید.
  • دور از دسترس اطفال و در دمای اتاق نگهداری شود.
  • توصیه می شود برای استحمام نوزادان و کودکان به جای شوینده های قلیایی مانند صابون که موجب خشکی پوست می گردند از شوینده های مناسب بدن استفاده گردد.

لیست ترکیبات کرم آتوپیکس ایروکس مناسب پوست خشک

آب دیونیزه، اوسرین، سدیم لاکتات، سدیم PCA، اینوزیتول، اوره، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C)، آلفا توکوفرول استات (ویتامین E)، دپانتنول (پیش ساز ویتامین B۵)، بخش غیر صابونی شونده زیتون (درمولن)، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، عصاره بید کانادایی، سیکلو پنتاسیلوکسان، دایمتیکونول، روغن بابونه، عصاره آلوئه ورا، عصاره چای سبز و کریزانتلیس، شی باتر، ایزوتیازولین ۵/۱ %، BHT.

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

ایران آوندفر

کشور سازنده

ایران

شکل دارویی

کرم

جنسیت مصرف کننده

زن, مرد

نحوه مصرف

روزی 2 تا 3 بار برحسب نیاز بر روی نواحی خشک بدن استفاده نمایید.

شرایط نگهداری

در دمای اتاق، دور از تابش نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود

وزن

75 گرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کرم آتوپیکس ایروکس مناسب پوست خشک ۷۵ گرمی
کرم آتوپیکس ایروکس مناسب پوست خشک ۷۵ گرمی
الهام مقدم نژاد

موجود در انبار

برای قیمت تماس بگیرید
- +

محصولات پیشنهادی

پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.